باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ برای اندازه‌گیری وزن اشیاء سنگین مانندخوراک دام و مواد در صنایع مختلف استفاده می شود‌. باسکول فرغونی 4 چرخ، ساختاری محکم و پایدار دارد که به آن اجازه می‌دهد وزن اشیا را به صورت دقیق و صحیح اندازه‌گیری کند. عموماً این نوع باسکول با دقت بالا و عملکرد قابل اعتمادی ارائه می‌شود تا بتواند به خوبی نیازهای شما را برآورده کند. برای خرید انواع فرغون دیجیتال با شماره 09123202389 تماس بگیرید.

باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

 

مشخصات باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ درب اهرمی عموماً دارای صفحه نمایش دیجیتالی است که وزن را به صورت دقیق نشان می‌دهد.
همچنین، این باسکول با استفاده از لودسل یا سنسورهای جریان بار و تکنولوژی الکترونیکی پیشرفته، قادر به اندازه‌گیری وزن با دقت بالا است.
باسکول فرغونی 4 چرخ‌، کمپرسی دیجیتال عموماً دارای قابلیت تعیین ترازبندی صفر و امکان تراز کردن نمایشگر است تا دقت اندازه‌گیری به حداکثر برسد. همچنین، این باسکول‌ها در صورت نیاز‌، دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر یا سیستم مدیریت وزن برای ثبت و ذخیره دقیق وزن‌ها هستند.

همچنین، بدنه باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ عموماً دارای استحکام و پایداری بالا است.
فرغون باسکول دار اهرمی یا کمپرسی دیجیتال از جنس فلزی با ضخامت مناسب تولید می شود که قادر به تحمل وزن‌های سنگین است.

فرغون های دیجیتال‌، برای استفاده در محیط‌های صنعتی و تجاری مناسب هستند. همچنین، باسکول فرغونی 4 چرخ‌ و 3 چرخ قابلیت حمل و نقل آسان دارد و می‌تواند به راحتی جابجا شود.
قابلیت قفل کردن چرخ‌ها نیز برای استفاده در محیط‌های نامساعد و ناهموار بسیار مفید است.

باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

کاربرد باسکول فرغونی 4 چرخ 600 کیلو

باسکول فرغونی 4 چرخ کمپرسی دیجیتال عموماً برای استفاده در صنایع مختلف مانند صنعت دام و طیور‌، صنایع غذایی، صنایع داروسازی و صنایع ساختمانی کاربرد دارد. این باسکول‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار کمکی در فرآیندهای تولید، انبارداری و حمل و نقل مصرف شوند. همچنین، باسکول فرغونی 4 چرخ قابلیت اندازه‌گیری وزن مواد مختلف مانند تعیین جیره بندی خوراک دام‌‌، گچ و سیمان‌، گونی مواد خوراکی، کارتن‌ها، کیسه‌ها و حتی مواد فله ای را داراست.

در کل، باسکول فرغونی 4 چرخ عموماً یک وسیله مفید و کارآمد برای دو هدف طراحی شده است:

  1. برای اندازه‌گیری دقیق وزن است
  2. برای حمل بار مانند خوراک دام توزین شده است
بیشتر بدانید:
بدلیل بیشترین استفاده باسکول فرغونی در صنعت مرغداری به فرغون دیجیتال مرغداری معروف است.

باسکول فرغونی 4 چرخ علاوه بر استفاده در صنایع و تجارت، می‌تواند در محیط‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال، در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، باسکول فرغونی 4 چرخ برای اندازه‌گیری وزن ضایعات به کار می رود.

بیشتر بدانید:
باسکول فرغونی 4 چرخ به فرغون درب اهرمی‌، فرغون کمپرسی‌، ترازو فرغون دار‌، فرغون باسکول دار‌، ترازو فرغونی و غیره معرفی می شود.

باسکول فرغونی 4 چرخ همچنین می‌تواند در ساختمان‌ها و پروژه‌های ساخت و ساز برای اندازه‌گیری وزن مواد ساختمانی مانند بتن، آهک و فولاد مورد استفاده قرار گیرد. این باسکول‌ها با قابلیت حمل و نقل آسان و استحکام بالا، مناسب برای استفاده در محیط‌های ساخت و ساز هستند.

در نهایت، باسکول فرغونی 4 چرخ به دلیل قابلیت حمل و نقل و جابجایی آسان، استحکام بالا و قابلیت اندازه‌گیری دقیق وزن، در محیط‌های مختلف از مرغداری تا صنایع تا مکان‌های عمومی، مورد توجه کاربرانش است.

جباسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ    باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

 

انواع باسکول سبک دیجیتال

در صنعت دام و طیور انواع باسکول سبک مانند باسکول فرغونی‌، باسکول دام کش‌، باسکول توزین جوجه و باسکول کفی نیز مصرف می شوند که در ایران باسکول به فروش می رسد.

با لمس لینک های قرمز رنگ می توانید به اطلاعات این محصولات نیز دسترسی پیدا کنید.

قیمت باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

قیمت باسکول فرغونی 4 چرخ 600 کیلو درب اهرمی با توجه به انواع برندها و تولیدات مختلف در صنعت توزین‌، متفاوت می باشد. ایران باسکول تولید کننده انواع باسکول فرغون کش چرخ دار می باشد.

قیمت فرغون باسکول دار چرخدار نیز دستخوش تغییرات ارز و آهن‌، هزینه های تولید می باشد. در نتیجه قیمت فرغون های درب اهرمی 4 چرخ یا فرغون دیجیتال تک چرخ روزانه تعیین و اعلام می شود.

با تماس از راههای ذیل قیمت روز فرغون دیجیتال درب اهرمی را می توانید از کارشناسان سایت ایران دریافت نمایید.

راه تماس برای تهیه باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

خرید باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

در خرید فرغون باسکولی 600 کیلو 4 چرخ کمپرسی دیجیتال باید به نکات نگهداری و تهیه که در بالا اعلام شد‌‌، دقت لازم بشود. این موضوع با مشاوره با متخصصان وب سایت نیز انجام پذیر است که اطلاعات کامل برای انتخاب درست را به شما می دهند. پس از آن استعلام قیمت و خرید انچام می شود.

خرید هر مدل دستگاه در ایران باسکول به دو صورت کلی است:

  1. به صورت تلفنی یا آنلاین: شما از طریق شماره های بالا تماس می گیرید و از طریق یکی از شبکه های اجتماعی در دسترستان، فایل و کاتالوگ ها برایتان ارسال می شود. بعد از مشاوره کامل و انتخاب صحیح دستگاه مورد نیاز سازمانتان، پول قیمت نهایی را واریز و عکس از واریز و آدرس تان را برایمان می فرستید.
  2. به صورت حضوری: در مکان تولید دستگاه یا فروش آن تشریف می آورید. دستگاه را انتخاب و قیمت روز را دریافت می فرمایید. وازیز قیمت دستگاه منتخبتان همانجا انجام می شود و تایید مالی می گردد.

به هر حال نوبت به بسته بندی و ارسال بار است و پی گیری اینکه بار به دست شما برسد.

ایران باسکول حمل و نقل دستگاه را تا مقصد شما هر جای ایران یا خارج از کشور باشید، را انجام می دهد شما می توانید با خیال راحت منتظر ارسال بارتان باشید.

بعد از خرید و پروسه ارسال بار، نوبت به خدمات پس از فروش ما می رسد که عبارتند از:

  • انجام به موقع گارانتی ها
  • خدمات پس از فروش در طی 10 سال
  • پشتیبانی 24 ساعته

بدین ترتیب کارها بخوبی و با سرعت انجام می شود.

هدف ما تنها فروش باسکول فرغونی 600 کیلو چرخدار نیست. هدف ما جلب رضایت شماست تا برایمان مشتری بیاورید.

خرید باسکول فرغونی 600 کیلو 4 چرخ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید