قیمت باسکول جاده ای 30 تنی مرکب در مشهد

چه متغیر هایی قیمت باسکول جاده ایی 30 تنی مرکب را در شهرهایی مانند شیراز، مشهد و … تعیین میکند؟ آیا بعضی از این متغیرها برای تمام انواع باسکول دیجیتال جاده ای یکسان است؟
باسکول جاده ای مرکب در واقع باسکولی است که از ترکیب بتن با فلز ساخته شده است و نیاز به گود برداری زیادی ندارند از شاخصه های مهم آن مناسب بودن برای مکان هایی است که فضای زیادی دارند و میتوان رمپ های ورودی و خروجی برای آن ایجاد کرد (مدل پلیس راهی). از جهت دیگر در مکان هایی که سطح آب های زیر زمینی بالاست به علت حجم کم گود برداری از باسکول مرکب استفاده می گردد.
باسکول جاده ای 30 تنی مرکب هم به صورت پیش ساخته که در کارخانه بتن ریزی می شوند و هم غیر پیش ساخته یا اجرا در محل ارائه می گردد. از مزایای باسکول مرکب اجرا در محل، مشاهده کیفیت و کمیت آرماتورها و قطعات فلزی ارسالی قبل از بتن ریزی است.
باسکول های بتن فلز مرکب در مقابل تغییرات ناگهانی دما مقاوم است و ضریب انتقال دمای کمتر نسبت به باسکول های جایگزین دارند.

شاخصه های تعیین قیمت انواع باسکول جاده ای مانند 30 تنی:
بسته به اینکه در ساخت شان از نوع پیش ساخته استفاده می شود یا اجرا در، قیمت آن معین می گردد.
البته در بحث قیمت باسکول ها به طور کل، باید به شاخصه هایی از قبیل نوع لودسل، ظرفیت باسکول مانند 30 تن ذکر شده، ابعاد صفحه و … نیز اشاره شود.
همانطور که متوجه شدید، قیمت تولیدو نصب و پیاده سازی باسکول در تمام شهرها از جمله مشهد، تهران، کرج، لاهیجان، یزد و … یکسان است.
 ویژگی هایی مانند قیمت و هزینه حمل باسکول جاده ای 30 تنی مثال ما تا مثلاً شهر مشهد یا شیراز یا هر نقطه از ایران متفاوت است و ممکن است قیمت جرثقیل و هزینه گود برداری، اتاقک باسکول از هر نوع خواه مرکب یا فلزی نیز تفاوت فاحشی بین شهر مشهد و شیراز یا تهران داشته باشند.
در نهایت قیمت تمام شده باسکول های جاده ایی دیجیتال در تمام ظرفیت ها از 200 تن تا 8 تنی را می توانید به همراه مشخصات کامل فنی از مشاوران سایت دریافت نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید