کاربرد انواع باسکول دیجیتال ۸۰ تنی

آیا می دانید که انواع باسکول های دیجیتال در وزن ۸۰ تنی، در چه مواردی کاربرد دارند؟ به نظر شما، می توان این نوع از باسکول ها را در زمره دستگاه های توزین سنگین برشمرد؟
باسکول بر اساس قابلیت اندازه گیری میزان وزن های مختلف، به گونه های متفاوتی تقسیم بندی می شود. در نوع باسکول را می توان معرفی کرد. یکی باسکول های سبک که بیشتر در فروشگاه ها و مراکز عرضه مواد غذایی از آن ها استفاده می شود و دیگری باسکول سنگین که می توان نمونه های مختلف آن از قبیل کفه ای و جاده ای را در کارخانه های صنعتی یافت.
تا چند سال اخیر که باسکول های دیجیتال به بازار عرضه نشده بود، دقت در توزین و اندازه گیری بار، محصول و … با دقت بالایی انجام نمی پذیرفت. اما امروزه که دستگاه های توزین اغلب به شکل دیجیتال در بازار یافت می شوند، با به کارگیری حسگر های وزن قوی و همچنین لودسل دقیق در ساخت باسکول، دقت در اندازه گیری به میزان چشم گیری افزایش یافته است.
وقتی از باسکول های ۸۰ تنی یاد می شود، متوجه می شوید که باسکول از نوع سنگین بوده و بیشتر در کارخانه های صنعتی و یا پایانه های باربری در نوع باسکول جاده ای کاربرد دارد. باسکول ۸۰ تنی دیجیتال، بیشتر برای توزین بار ماشین های سنگین که اغلب دارای بار فلزی می باشند استفاده می شود. زیرا ۸۰ تن وزن بسیار زیادی بوده و به هیچ وجه نمی تواند باسکول مورد نظر در زمره باسکول های سبک وزن قرار گیرد.
بهترین باسکول دیجیتال ۸۰ تنی، دقت اندازه گیری در حدود ۱۰۰۰ کیلو را هم خواهد داشت و هرچه که این دقت بیشتر باشد، مسلما قیمت خرید و فروش آن هم بیشتر خواهد بود. زیرا دقت زیاد در باسکول های دیجیتال ۸۰ تنی، ۱۰۰ تنی و …، نشان دهنده به کارگیری بهترین قطعات در ساخت دستگاه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید