چگونگی نصب بهترین باسکول جاده ای

آیا از چگونگی نصب انواع باسکول های جاده ای چیزی می دانید؟ آیا می دانید که باسکول جاده ای در کدام گونه فلزی و یا بتنی خود، دارای بهترین کیفیت و دقت توزین خواهد بود؟
می دانید که باسکول جاده ای، مناسب برای توزین ماشین های سنگین و باری است که حمل می کنند. زیرا دیگر دستگاه های توزین، نه ظرفیت اندازه گیری بار ماشین های سنگین را خواهند داشت و نه می توانند دقت چندانی برای توزین داشته باشند. به همین منظور، در کارخانه های تولیدی، پایانه های باربری و حتی در سواحلی که واردات و صادرات محصولات صورت می پذیرد، از بهترین باسکول های جاده ای استفاده می شود که ظرفیت تحمل وزن بالایی دارد.
اغلب باسکول های جاده ای را بر چند نوع زیر تولید می کنند:

  • باسکول جاده ای ۶۰ تنی
  • باسکول جاده ای ۸۰ تنی
  • باسکول جاده ای ۱۰۰ تنی
  • باسکول جاده ای ۱۲۰ تنی
اما این ها دسته بندی کلی انواع باسکول های جاده ای نمی باشد و ممکن است کارخانه هایی، باسکول جاده ای را در وزن های کمتر و یا بیشتر تولید نمایند که این بستگی به نوع سفارش مشتری خواهد داشت.
بهترین باسکول جاده ای

نصب باسکول جاده ای به چه شکل است؟

باسکول جاده ای، می تواند بر حسب سفارش مشتری، بر روی زمین و یا داخل زمین کار شود. این مسئله بسته به نوع فونداسیونی دارد که در ساخت باسکول به کار گرفته می شود. فونداسیون باسکول، همان بخش زیرین باسکول است که نقش اصلی را در نصب آن داشته و اگر مطابق با استاندارد ها ساخته نشود، می تواند به اندازه زیادی، میزان دقت باسکول را پایین بیاورد. فوانداسیون در دو نوع پیش ساخته و ساخت در محل وجود دارد که افراد می توانند با توجه به نیاز خود و مدت زمانی که برای نصب باسکول در نظر گرفته اند، نوع پیش ساخته و یا گونه دیگر را انتخاب نمایند. ساخت فونداسیون و نصب باسکول جاده ای، ممکن است حتی تا یک هفته هم طول بکشد.
اگر می خواهید در خصوص چگونگی نصب باسکول و راه اندازی آن، چه بر روی زمین و چه داخل زمین، اطلاعاتی به دست آورید، می توانید سایت های اینترنتی را مورد بررسی قرار داده و از کارخانه های تولیدی، پیرامون این مسئله سوالات خود را مطرح نمایید.
مسلما می دانید که باسکول جاده ای را بر دو نوع فلزی و یا بتنی می سازند. مسئله جالب توجه این است که دقت باسکول های فلزی و یا بتنی در یک وزن، با یکدیگر متفاوت نبوده و تنها چیزی که سبب تمایز بین این دو نوع از باسکول شده است، جنس بدنه باسکول ها می باشد. افراد با توجه به میزان هزینه ای که برای خرید و یا ساخت باسکول جاده ای در نظر گرفته اند، می توانند تصمیم بگیرند که باسکول بتنی با قیمت کمتر را خریداری کنند یا باسکول جاده ای فلزی.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید