قیمت خرید باسکول فرغونی دست دوم

آیا با باسکول فرغونی آشنا هستید؟ آیا می دانید که موارد استفاده از باسکول های فرغونی چه می باشد؟ قیمت خرید باسکول فرغونی دست دوم، کمتر از گونه نو و کار نکرده آن می باشد یا خیر؟
دستگاه های توزین از قبیل باسکول، بر اساس نوع استفاده، دارای انواع گوناگونی هستند. باسکول صنعتی، تره باری، فروشگاهی و آویز، نمونه هایی از شناخته شده ترین باسکول ها می باشند که در صنف های مختلف کاربرد دارند.
یکی از باسکول هایی که به تازگی در بازار توزیع شده است، باسکول فرغونی می باشد. همانطور که از اسم باسکول فرغونی مشخص است، شکلی شبیه به فرغون داشته و تنها در آن، از حسگر های وزن، لودسل و قطعاتی از این قبیل استفاده شده تا قابلیت توزین وزن را داشته باشد.
موارد استفاده باسکول فرغونی، چندان گسترده نمی باشد و بیشترین کاربرد را در دامداری و مرغداری ها برای توزین میزان تغذیه ای می باشد که برای دام و مرغ ها در نظر گرفته شده است. البته نمی توان باسکول فرغونی و کاربرد آن را در همین مورد خلاصه کرد. بلکه استفاده های دیگری حتی در ساختمان سازی هم از این نوع باسکول و دستگاه توزین استفاده می شود.
در شرکت هایی اعم از محک، بی نظیر و غیره، تمامی انواع باسکول ها و دستگاه های توزین تولید می شود و باسکول فرغونی هم در لیست محصولات تولیدی این شرکت ها موجود می باشد.
هرچه که باسکول دارای قابلیت های بیشتری باشد، میزان وزنی که بتواند اندازه گیری کند زیاد تر باشد و در نوع دیجیتالی تولید شود، دارای قیمت خرید بالاتری هم خواهد بود.
به منظور خرید باسکول از نوع فرغونی، می توانید حتی باسکول هایی را تهیه کنید که کارکرده و دست دوم باشد. قیمت خرید باسکول دست دوم مناسب تر از باسکول های نو و آکبند خواهد بود. اما مسئله ای که در این میان حائز اهمیت است، نداشتن گارانتی و یا وارانتی از طرف شرکت تولیدی است. پس به همین منظور، اگر قصد کردید باسکول فرغونی دست دوم را خریداری کنید، ابتدا در خصوص سالم بودن قطعات و لوازم به کار گرفته شده در ساخت دستگاه توزین، اطمینان پیدا کرده و در نهایت، خرید خود را قطعی نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید