قیمت بهترین باسکول جاده ای بتنی کامیون کش

آیا می دانستید باسکول جاده ای بتنی یا نیم بتن نیم فلز، در زمره بهترین دستگاه های توزین کامیون کش به حساب می آید؟ به نظر شما، از نظر قیمت، بهترین باسکول جاده ای بتنی مقرون به صرفه است یا فلزی؟
دستگاه های توزین، دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند. باسکول جاده ای که یکی از ده ها نمونه این دستگاه های توزین به شمار می رود، در کارخانه های تولیدی به منظور اندازه گیری بار کامیون و ماشین های سنگینی که محصولات را از واحد تولیدی خارج می کنند، در کنار سواحلی که کشتی های باربری وجود داشته و صادرات و واردات به صورت مکرر صورت می گیرد و همچنین پایانه های باربری ماشین های سنگین، از باسکول جاده ای استفاده زیادی می شود.
باسکول جاده ای کامیون کش، به دلیل اینکه در فضای باز قرار داشته و در معرض نور خورشید، حرارت، رطوبت، ضربه و مواردی از این قبیل می باشد، بهتر است موادی ساخته شود که در برابر تمام موارد ذکر شده، مقاومت بالایی نشان بدهد. در میان مواد سازنده باسکول جاده ای که در دو نوع فلز و بتن وجود دارد، بتن برای ساخت باسکول جاده ای کامیون کش مناسب تر خواهد بود. زیرا بتن از استحکام بالایی برخوردار بوده و از طرفی، همین مسئله سبب می شود که باسکول جاده ای بتنی هم در برابر باد، باران، رعد و برق، حرارت نور خورشید و … مقاوم باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع باسکول جاده ای

  • باسکول جاده ای ۶۰ تنی
  • باسکول جاده ای ۸۰ تنی
  • باسکول جاده ای ۱۰۰ تنی
  • باسکول جاده ای ۱۲۰ تنی

تمام این باسکول ها امکان این را دارند که از بتن و یا فلز ساخته شوند. اما اگر می خواهید باسکول مقاوم و مستحکمی داشته و از طرفی، هزینه های زیادی برای خرید باسکول جاده ای مورد نظر پرداخت نکنید، پیشنهاد می شود که باسکول جاده ای بتنی کامیون کش را برای ساخت، سفارش دهید.
جالب است بدانید که باسکول جاده ای، امکان این را دارد که هم بر روی زمین و هم داخل زمین، تعبیه شود و این موضوع هیچ تاثیری بر میزان دقت اندازه گیری باسکول جاده ای بتنی و یا فلزی نخواهد داشت و تنها به سفارش مشتری، فونداسیون باسکول به گونه ای طراحی می شود که در داخل زمین و یا بر روی طح زمین قرار بگیرد.
برای خرید باسکول و دستگاه های توزین، قیمت، کیفیت و همچنین طول عمر مفید دستگاه، جزو مسائلی می باشد که مد نظر خریدار است. در صورت لزوم، می توانید از سایت شرکت های سازنده انواع دستگاه توزین، قیمت خرید و فروش باسکول جاده ای با آپشن های مورد نظر خود را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید