قیمت باسکول نیم بتن نیم فلز 50 تنی دیجیتال

لیست قیمت انواع باسکول های جاده ای (60 تن، 50 تنی) دیجیتال، از تمام فلز تا نیم بتن نیم فلز و یا پیش ساخته بتن آرمه در تمام ساعات روز با مشخصات فنی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
باسکول تمام فلز یا فلزی چیست؟ باسکول نیم بتن نیم فلز یا بتنی پیش ساخته ( بتن آرمه) کدام است؟
سوالات فوق معمولاً برای کاربران دستگاه های توزین صنعتی پیش می آید که بهتر است قبل از صحبت در ارتباط با قیمت، جواب آنها داده شود.

باسکول دیجیتال تمام فلز:

باسکول های دیجیتال تمام فلزی یا فلزی، تماماً از فلز آهن به اشکال مختلف ساخته شده است. یعنی ورق روی، شاسی های بغل و همینطور تیر های فرعی که به صورت عرضی یا طولی زیز صفحه پلاتفرم قرار می گیرند همه و همه آهنی می باشند. به دلیل بالابودن قیمت آهن، باسکول های تمام فلز گرانتر هستند.

باسکول دیجیتال بتن فلز و بتنی:

باسکول های دیجیتال صنعتی نیم بتن نیم فلز  غیر پیش ساخته و بتنی پیش ساخته همانطور که از نامشان پیداست، مخلوطی از میلگرد و بتن مسلح با عیار مناسب تولید پلاتفرم های مقاوم، تهیه می شوند.
به دلیل کاربرد کمتر از آهن، قیمت آنها پایین تر است.

اما فرق نیم بتن نیم فلز و پیش ساخته در چیست؟

باسکول نیم بتن نیم فلز غیر پیش ساخته، در محل نصب باسکول، بتن ریزی، نگهداری و خشک می شوند. در نتیجه دوره نصب و راه اندازی طولانی تری دارند که از حوصله کاربران امروزی خارج است.
باسکول بتن فلز پیش ساخته یا بتن آرمه در محل کارخانه بتن ریزی شده، نگهداری و به صورت صنعتی خشک می شوند و در نتیجه دوره نصب و راه اندازی کمتری دارند. سازنده این باسکول ها نیز گارانتی های بلند مدت مانند باسکول تمام فلزی به مشتریان خود می دهند چون می دانند که این مدل نگهداری، بسیار عالی است و کیفیت بالا دارد و در نتیجه باسکول در طول زمان ترک بر نمی دارد یا شکسته نمی شود.
قیمت باسکول های بتنی کلاً کمتر از فلزی است و با توجه به گارانتی های مساوی، طرفداران بسیار زیادی در صنایع و پروژه های مختلف دارد.

تیم فروش صنعتی کسری:
مجموعه باسکول کسری با استفاده از مجرب ترین متخصصان صنعت باسکول جاده ای و بهترین ماشین آلات و مواد اولیه در زمینه ساخت، فروش و پیاده سازی باسکول 50 تنی، 60 تنی (تمام فلز یا نیم بتن نیم فلز، پیش ساخته) فعالیت می نماید.
از جمله محصولات تولید شده گروه انواع باسکول های تمام فلز و نیم بتن دیجیتال می باشد.
قیمت انواع و اقسام باسکول های تمام فلزی، نیم بتن نیم فلز و پیش ساخته بتن آرمه با ظرفیت های کاربردی در ایران و کشور های همسایه را لیست کرده و در اختیارتان قرار می دهد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید