فروش عمده باسکول سنگی ۲۰۰ کیلویی

آیا تا به حال نام قپان را شنیده اید؟ این باسکول سنگی ۲۰۰ کیلویی در چه مواردی بیشتر به کار گرفته می شود؟ فروش عمده آن از چه مراکزی امکان پذیر است؟
قپان نامی ترکی است که در لغت رومی آن را قسطاس می خوانند و در صنعت به باسکول سنگی این نام نهاده شده است که در وزن های مختلفی مانند ۲۰۰ کیلویی، ۵۰ کیلویی و سایر وزن های کم، کاربرد دارد.

این وسیله توزین همانطور که در عکس مشاهده می کنید ترازویی است که دارای یک پله و یک شاهین می باشد و بیشتر برای وزن کردن دام مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که در زبان عام به آن دام کش گفته می شود. برخی از قپان ها دارای دو طرف بوده و در دو نوع سبک و سنگین طبقه بندی می شوند.
نخستین قپان در انگلستان تولید و روانه بازار شد اما امروزه فروش عمده باسکول در بسیاری از کشورها از جمله بازارهای فروش ایران از طریق نمایندگان مجرب در سراسر کشور امکان پذیر شده است.

نحوه فروش عمده باسکول سنگی

عرضه باسکول های سنگی در وزن های مختلف یکی از پرفروش ترین دستگاه های صنعتی موجود به حساب می آید. بهترین راه برای رسیدن به منفعت بیشتری در خرید قپان رسیدن به پایین ترین نرخ فروش عمده است.
فروش این نوع باسکول ها سهم عمده ای از بازار صنعت را نصیب خود کرده اند، اما زمانی که توسط یک نمایندگی معتبر و حرفه ای به فروش برسد، کالا به طور مستقیم از کارخانه تهیه و بدون هیچ اضافه قیمتی به دست مشتری می رسد.

بهترین مرکز فروش عمده باسکول

بازار صنعت ایران فروش انواع باسکول به ویژه باسکول سنگی ۲۰۰ کیلویی را با تخفیفات چند درصدی آغاز نموده است و تمامی محصولات خود را با نحوه عملکرد و نمونه های داخلی و خارجی به فروش می رساند.
مدیران فروش این بازار معتبر معاملات انواع باسکول سنگی را یکی از شغل های پر در آمد در بازار به حساب می آورند. کاربران می توانند با مراجعه به مشاوران فروش این سایت بهترین تجارت سود آور را نصیب خود گردانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید