عرضه باسکول 50 تن جاده ای در صنعت ایران

آیا کیفیت باسکول 50 تن جاده ای عرضه شده از طریق وب سایت کسری، در صنعت، با استاندارد های جهان و ایران مطابقت دارد؟
سالیان قبل در کشورمان ایران، باسکول های جاده ای دیجیتالی استاندارد کافی را نداشتند. لیکن با پابه عرصه گذاشتن تکنولوژی در تمام صنایع کشور، تولید کنندگان باسکول، برآن شدند تا با استعلام از سازمان استاندارد و تحقیقات کشور در ایران و جهان، استاندارد و مجوزهای لازم را جهت تولید و ساخت تجهیزات توزین( اینجا فاصله اضافه هست)، دریافت کنند.
با توجه به متنوع بودن باسکول جاده ای 50 تن، 30 تن و …در صنعت ایران، لازم است تا هرکدام جداگانه از متریال و مواد استفاده شده در تولید را استاندارد سازی کنند، به طور مثال، در نوع بتن آرمه هم نوع بتن، بافت و استحکام آن و نیز آرماتور بندی، نوع فلز، زوایا، مقدار تحمل بار دریافتی، لودسل ها یا حسگرهای وزنی و … با استاندارد مطابقت نماید.
سنجش دقیق کسری، مفتخر است که اعلام کند، تمامی محصولات عرضه شده در وب سایت، از باسکول 50 تن جاده ای دیجیتال تا ترازو باسکولت 220 کیلویی دارای استاندارد های لازم در صنعت تولید باسکول می باشند.
می توانید مطابق با نیاز سازمانتان از محصولات عرضه شده در وب سایت کسری، انتخاب کرده و در صورت نیاز از کارشناسان فروش اطلاعات فنی و کمی نیز دریافت بفرمائید. با اعتماد به تیم مهندسی کسری باسکول یک عمر راحت باشید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید