عرضه اینترنتی باسکول 60 تن دیجیتال پیش ساخته بتن آرمه

شرکت سنجش دقیق کسری، ارائه کننده انواع باسکول با ظرفیت تحمل بار از 10 تن الی 60 تن، از نوع اندازه گیری دیجیتالی و ساخته شده از بتن آرمه، اینترنتی عرضه و پیش فروش می شود.

باسکول ها های دیجیتال
(در ظرفیتهای بخصوص 20 تا 60 تن در داخل ایران) در سه نوع جنس صفحات پلاتفرم، تمام فلز، بتن فلز و یا بتنی پیش ساخته تولید و عرضه می شوند.
نوع باسکول 60 تن ذکر شده در عنوان بالا، در کارخانجات تولیدی از جنس بتن آرمه و به صورت پیش ساخته تولید و در محل سفارش شده عرضه و راه اندازی می شود.
به دلیل سهولت کار مصرف کنندگان این صنعت، در این وبگاه، خرید و فروش باسکول های دیجیتال را به صورت اینترنتی حد مشاوره نیز انجام داده می شود.
اما برای از بین بردن نگرانی خریداران عزیز، کلیه مراحل قرارداد و تراکنش مالی خرید و عرضه باسکول به صورت واقعی به سرانجام می رسد.


کاربرد باسکول های دیجیتال:


باسکول های ظرفیت 60
، برای اندازه گیری وزن انواع و اقسام تولیدات صنعتی و کشاورزی تا 60 تن به صورت کاملا دیجیتال که دقیق هستند انجام می شود، هم چنین در عمده فروشی های بزرگ مانند میدان های میوه و تره بار، در کارخانجات جهت اندازه گیری محصولات تولیدی با حجم بالا، در صنایع تولید و فروش آهن و… مورد استفاده قرار می گیرد.
می توانید سفارشات خود را به صورت تلفنی و به همراه مشاوره رایگان از طریق کارشناس فروش باسکول های دیجیتال پیش ساخته بتن آرمه یا تمام فلزی و یا نیم بتن نیم فلز به انجام برسانید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید