شرکت سازنده باسکول جاده ای نیم بتن دیجیتال

آیا می دانید برای ساخت باسکول جاده ای دیجیتال نیم بتن، دیگر از چه موادی ساخته می شود؟ آیا شرکت های سازنده دستگاه های توزین، بر اساس سفارش مشتری، باسکول جاده ای را هم طراحی می کنند؟
دستگاه و وسیله های توزین، خود شامل گونه های مختلفی می باشند. یکی از این دستگاه های توزین که در دسته باسکول ها قرار می گیرد، در کارخانه ها و مراکز باربری استفاده زیادی دارد و همچنین این نمونه از باسکول می تواند بر روی و یا داخل زمین تعبیه شود، باسکول جاده ای نام دارد. با قرار گرفتن ماشین های سنگین که شامل بار گوناگون می باشند، امکان توزین برای این باسکول های جاده ای وجود خواهد داشت.
با توجه به اینکه باسکول جاده ای در فضای باز قرار داد و باید در مقابل شرایط هوایی اعم از گرما، سرما، برف و باران و همچنین رعد و برق مقاومت نشان دهد، باید از موادی ساخته شود که از استحکام بالایی برخوردار باشد. بتن و فلز دو نوع از ماده اولیه سازنده دستگاه توزین با نام باسکول جاده ای می باشند. بر اساس سفارش مشتری، شرکت سازنده باسکول جاده ای، می تواند فلز تمام، بتن تمام و یا تلفیقی از این دو را برای ساخت باسکول جاده ای به کار گیرد.
باسکول های ساخته شده از فلز، وزن سنگینی داشته و به همین دلیل، هزینه خرید بالایی را برای خریدار به دنبال خواهد داشت. اما باسکول های بتن کامل و یا نیم بتن، سبک تر بوده و چون از بتن ساخته شده اند، قیمت مناسب تری در مقابل باسکول جاده ای تمام فلز خواهند داشت.
امروزه باسکول های جاده ای را از نوع دیجیتال می سازند. زیرا دیجیتالی بودن باسکول جاده ای کمک می کند تا دقت در اندازه گیری بار ماشین های سنگین و توزین آن، خیلی بیشتر شود.
اغلب شرکت های سازنده دستگاه های توزین و ترازو، انواع باسکول دیجیتال جاده ای نیم بتن، تمام بتن و تمام فلز را بر اساس نیاز و سفارش مشتری تولید می کنند. استفاده و به کارگیری قطعات خوب و مرغوب از قبیل پلاتفرم، لودسل و حسگر های وزن، سبب شده تا محصولات این شرکت های سازنده باسکول، بسیار مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید