سایت فروش باسکول سقفی دیجیتال

باسکول سقفی و یا همان باسکول آویز که از نوع دیجیتال در بازار خرید و فروش می شود، جزو باسکول های صنعتی به شمار رفته و خرید آن از سایت های فروش اینترنتی ممکن خواهد بود.
مسلما تا به حال باسکول های سقفی و یا آویز را که در کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند دیده اید. این باسکول ها دارای یک صفحه نمایشگر تقریبا بزرگ بوده و دارای یک قلاب آویز می باشند. این باسکول ها می توانند از سقف آویزان شده و یا به جرثقیل متصل شوند که باسکول سقفی اگر به جرثقیل آویزان شود، کار کردن و استفاده از آن تا حدودی ساده تر خواهد بود.
باسکول سقفی در کارخانه های صنعتی یافت می شود و استفاده از آن در اصناف دیگر کاربردی ندارد. باسکول سقفی می تواند بر حسب نوعش، محدوده وزن بین ۳۰۰ کیلوگرم تا ۳۰ تن را اندازه گیری نماید.
از نظر نوع صفحه نمایشگر، باسکول سقفی به دو دسته زیر تقسیم بندی می شود:

  1. باسکول سقفی که صفحه نمایشگر آن در دفتر و یا آفیس نصب می شود.
  2. باسکول سقفی که صفحه نمایشگر آن در کنار خود باسکول نصب خواهد شد.
البته در هنگام سفارش ساخت باسکول سقفی، خریدار می تواند صفحه نمایشگر دیگری را هم سفارش دهد تا هم در سالن تولید‏، باسکول دارای صفحه نمایشگر باشد و هم در دفتر کار مورد نظر.
درست است که باسکول سقفی از نوع دیجیتال بوده و برای کار کردن نیاز به برق شهری دارد، اما در صورت نبودن برق شهری و یا قطع شدن آن، دستگاه به صورت اتوماتیک به حالت باتری رفته و امکان استفاده از آن حتی در نبودن برق شهری هم امکان پذیر است. این مسئله می تواند به عنوان یک حسن و مزیت برای باسکول سقفی دیجیتال به شمار رود.
با جستجو در گوگل و سایت هایی که در خصوص انواع باسکول اعم از باسکول سقفی و آویز اطلاعاتی در اختیار علاقه مندان قرار می دهند، می توان سایت های فروش آنلاینی را هم پیدا کرد که امکان خرید باسکول در انواع مختلف را از طریق غیر حضوری برای مشتری فراهم می آورد. از میان سایت های فروش اینترنتی باسکول، می توان به بازار صنعت ایران اشاره کرد که مرکز عرضه انواع دستگاه های صنعتی بوده و بهترین دستگاه های توزین صنعتی عقربه ای، دیجیتالی، مکانیکی و غیره را با بالاترین کیفیت، به مشتریان ارائه می دهد.
اگر قصد حداقل کردن زمان و هزینه در هنگام خرید دستگاه های صنعتی از قبیل باسکول سقفی دیجیتال را دارید، حتما از سایت فروش اینترنتی، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. این روز ها خرید و فروش بیشتر کالا ها و محصولات از طریق غیر حضوری و اینترنتی صورت می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید