ساخت باسکول میدانی چتر دار دیجیتال کسری

کسری باسکول ارائه دهنده انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای می باشد و محصولات ارزنده ای به بازار  ارئه کرده است . از جمله با کیفیت ترین تجهیزات عرضه شده، باسکول میدانی چتر دار می باشد که با استفاده از مواد اولیه و تجهیزات به روز ساخت و تولید شده اند.
باسکول میدانی یا تره باری چتردار ذکر شده، یکی از معمول ترین و پر استفاده ترین دستگاه های توزین سبک است که معمولاً چرخ دار است و امروزه این محصول به دلیل کاربردش در مکان های سرباز، به همراه چتر نیز تولید و فروخته می شود.
در ساخت چتر و ترازوی میدانی، مقاومت، استحکام، تدابیر محافظتی مانند کابین نشان دهنده یا نمایشگر و زیبایی تواماً در نظر گرفته می شود.
در ساخت باسکول های تره باری یا میدانی ظرفیت های مختلف نیز مدنظر است تا هر کاربری با ظرفیت مورد نیاز مجموعه هاش بتواند توزین را انجام دهد.
تجهیزات باسکول میدانی برای استفاده در میادین تره بار و عمده فروشی های مواد مختلف به کار برده می شوند. تولید کنندگان این ترازوها با اضافه نمودن یک سایه بان چتردار، توانسته اند به آسایش خریداران گرامی کمک نمایند.
کیفیت محصولات عرضه شده از طریقه مجموعه صنعتی کسری، زیر نظر آزمایش های مختلف کنترل کیفیت تایید شده است و خریداران گرامی می توانند تجهیزات مورد نظر خود را با اطمینان کامل، به صورت مستقیم و با قیمت مناسب تهیه فرمایند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید