خرید باسکول تمام فلز جاده ایی اجرا در محل

باسکول های دیجیتال جاده ایی در انواع تمام فلز (فلزی 60 تنی)، بتن فلز و بتنی (بتن، پیش ساخته، بتن آرمه مانند 50 تن) تولید، نصب و راه اندازی می شوند که پس از خرید مشتری، در محل نصب اجرا می شوند. اجرای نقشه و فونداسیون بعهده مشتریان گرامی می باشد.
باسکول های جاده ایی در انواع نامبرده در بالا، ساخته و به بازار عرضه می شوند.
ظرفیت باسکول های تمام فلز از 8 تن تا 120 تن می باشد. باسکول های تمام فلز از ظرفیت 60 تنی تا 120 تنی مناسب صادرات هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

باسکول تمام فلز جاده ایی:


باسکول های تمام فلز دیجیتال که در عنوان به صورت خاص به آنها اشاره شده است از قدیمی ترین نوع باسکول های جاده ایی و  کاربردی در اروپا و ایران است. باسکول های فلزی (تمام فلزی) و بتن فلز (میلگرد بافته شده که در محل نصب بتن ریزی نیز می شود) به دلیل شاسی فلزی که دارند، بسیار مقاوم و مستحکم هستند. البته برای نصب دستگاه توزین تمام فلز و بتن فلز (مخلوط بتن و میلگرد) اجرا، پیاده سازی و راه اندازی در محل می باشند.

باسکول تمام فلز جاده ایی:

نوع اجرا در محل (به نوعی ساخت در محل نصب انجام می شود) باسکول های نامبرده در بالا چه 60 تنی و چه 50 تن یا …، به دو صورت روی زمین یا برجسته و داخل زمین یا هم سطح می باشد که به طور مثال، باسکولهای اجرا در محل از نوع روی زمین بیشتر مناسب معادن شن و ماسه بوده و باسکول های اجرا در محل از نوع داخل گود یا هم سطح زمین مناسب برای مرغداری و دامداری ها می باشد.
شرح مختصر و کوتاه فوق برای آشنایی کاربران انواع باسکول های صنعتی بخصوص جاده ایی تمام فلز است.
بازدید کننده محترم وب سایت می توانید از بخش های مختلف سایت بازدید نموده و اطلاعات خود را تکمیل تر نمایید و یا برای خرید و کسب اطلاعات فنی با کارشناسان وب سایت به صورت حضوری یا تلفنی ارتباط برقرار نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید