ترازو قد و وزن HBMI-RP دیجیتال

ترازو قد و وزن HBMI-RP دیجیتال ترازو قد و وزن HBMI-RP دیجیتال یک ترازوی هوشمند با دقت بالا است که قابلیت اندازه‌گیری قد و وزن شما را دارا می‌باشد. این ترازو از تکنولوژی محاسبه bmi برای ارائه اضافه یا کمبود یا تناسب وزن به تفکیک جنسیت استفاده می کند. همچنین با نصب پرینتر میتواند یک رژیم کالری شمار بر اساس فعالیت فرد بصورت چاپ شده بدهد. مزیت داشتن ریموت کنترل این دستگاه را به بهترین نوع ترازوی قد و وزن تبدیل کرده است.

ترازو قد و وزن HBMI-RP دیجیتال

لطفا جهت ارتباط با شماره 09122241933 تماس بگیرید.

مشخصات ترازو HBMI-RP قدسنج و وزن سنج

  • » بالاترین ظرفیت وزنی یعنی 300 کیلوگرم با دقت 20 گرم را دارد.
  • » HBMI-RP دارای صفحه نمایش دیجیتالی بوده و می‌توانید از طریق آن اطلاعات مربوط به قد و وزن خود را مشاهده کنید.
  • » علاوه بر اندازه‌گیری وزن، این ترازو همچنین قادر است قد شما را نیز تا 200 سانتی متر با دقت 0/5 سانتی متر اندازه‌گیری کند.
  • » همچنین، ترازو HBMI-RP دارای ویژگی‌های دیگری نیز می‌باشد. این ترازو قادر است به صورت خودکار و به دقت بالا‌، وزن و قد شما را اندازه‌گیری کند و با فرمولی که برنامه نویسی شده است BMI هر فرد را محاسبه کند. سوال این است:

ترازو قد و وزن HBMI-RP دیجیتال

BMI چیست؟

بی ام آی مخفف Body Mass Index است که به شاخص توده بدنی معروف است. BMI برای مقایسه نسبت وزن و قد افراد بکار می رود. خیلی ها فکر می کنند bmi میزان چاقی فرد را نشان میدهد در حالیکه در واقع با سنجش وزن نسبت به قد‌، اطلاعات آماری برای سلامت فرد را نشان می دهد.
جدول شاخص توده بدنی هم کمک می کند تا میزان کمبود وزن‌، اضافه وزن یا تناسب وزن را متوجه شوید.

بیشتر بدانید:
فرمول BMI از تقسیم وزن (کیلوگرم) بر قد (متر) به توان 2 استفاده می کند. البته سن افراد هم در اعلام بی ام آی از طرف کارشناسان بی تاثیر نیست.

ترازو قد و وزن HBMI-RP دیجیتال

ویژگی های ترازو قد و وزن Hbmi-rp

  • » همچنین، ترازو HBMI-RP دارای طراحی زیبا و مدرنی است و با کیفیت ساخت بالا تولید شده است. قابلیت تحمل وزن‌های بالا تا حدود 250 کیلوگرم و نمایش دقیق وزن شما به صورت دیجیتالی را داراست. همچنین، صفحه نمایش LED با نور قرمز پس زمینه قوی، خوانایی بالا را در هر شرایطی فراهم می‌کند.
  • » ترازو HBMI-RP همچنین دارای ویژگی Auto On/Off است، به این معنی که ترازو به طور خودکار روشن می‌شود و بعد از استفاده به طور خودکار خاموش می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا باتری ترازو را صرفه‌جویی کنید.
    درصورت استفاده از ریموت کنترل (R)‌، ترازوی قد و وزن باشگاهی توسط ریموت روشن و بصورت اتوماتیک بعد از 15 ثانیه خاموش می شود.

ترازو قد و وزن HBMI-RP دیجیتال

  • » علاوه بر این، ترازو HBMI-RP دیجیتال قابلیت ارائه رژیم برپایه مصرف کالری هر ماده غذایی و نوع فعالیت فرد می دهد. مثلاً برای کم کردن نیم کیلو در هفته بسته خانم یا آقا بودن و در حال ورزش بودن یا کم فعالیت بودن یک مقدار کالری تجویز می شود.
    با دانستن کالری مصرفی‌، کالری هر ماده غذایی مصرفیتان را در اینترنت جستجو و بر اساس آن رژیم خود را تنظیم می کنید.
  • » وزن دستگاه مدل Hbmi-rp حدود 30 کیلوگرم است که هم بدنه محکم دارد و هم در مقابل ضربات که در بعضی باشگاهها بدلیل تردد زیاد یا وزن افراد ممکن است بخورد‌، مقاوم است.

با توجه به همه این ویژگی‌ها و امکانات، استفاده از ترازو HBMI-RP به شما کمک می‌کند تا بهبود وضعیت تناسب اندام خود را به صورت مداوم پیگیری کنید.

بیشتر بدانید:
به ترازو قد و وزن hbmi-rp‌، باسکول قد و وزن ورزشی‌، باسکول قد و وزن نفرکش‌، باسکول قد و وزن باشگاهی و باسکول قد و وزن داروخانه ای نیز می گویند.

نمونه پرینت مدل ترازو قد و وزن HBMI-RP

ترازو قد و وزن HBMI-RP دیجیتال

کاربرد ترازو قد و وزن hbmi-rp

ترازو قد و وزن همانطور که گفته شد انواع مختلفی دارد. مدل hbmi-rp کاملترین ترازو وزن کشی دیجیتال است. این مدل به ترازوی داروخانه ای پرینتر دار و یا ترازو داروخانه ای هم معروف است. پس نشان می دهد که بیشترین کاربرد و کارائی را در مکانهای مختلف دارد مانند:

  • باشگاه های فیت نس و پرورش اندام
  • باشگاه های ورزشی
  • داروخانه ها برای درآمدزایی
  • بسیار از بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • مطب های تغذیه و زنان
  • دیگرمطب ها
  • بسیاری از استخرها
  • هتل ها
  • مدارس
  • رستوران ها
  • کارخانه ها
  • شرکت ها
  • و هر مکانی که بهداشت و سلامت افراد مد نظر باشد.

راههای تماس با مهندس غبرائی

قیمت ترازو قد و وزن HBMI-RP

انواع ترازو قد و وزن یا ترازو وزن دیجیتال ایرانی و وارداتی در ایران به فروش می رسد. ایران باسکول تنها ترازو قد و وزن ایرانی دنا توزین را به فروش می رساند.

دنا توزین هم تولید کننده انواع ترازو قد و وزن بصورت دیجیتال و مکانیکی است. بنابراین لیست قیمت انواع ترازو قدسنج و وزن کشی باید در اختیارتان قرار بگیرد.

باید به عرضتان برسانیم که فاکتورهای مختلفی روی قیمت های محصولات اثر گذارند که می توان تغییرات ارز و آهن آلات‌، تغییر تعرفه گمرکی‌، حوادث طبیعی‌، تورم اقتصادی‌، هزینه های دستمزد و سربار را نام برد. این تغییرات و موارد دیگر موجب شده است که هم قیمت تمام شده تغییر کند و هم به ناچار دائماً قیمت ها بروز شوند. در نتیجه قیمت ترازو قد و وزن HBMI-RP نیز از این تاثیرها مبرا نیست.

بهتر است با ما تماس بگیرید و هم مشاوره خوبی برای انتخاب محصولتان داشته باشید و هم قیمت روز ترازو وزن و قدسنج را دریافت فرمایید.

بعد از مشاوره و ارسال عکس و فیلم‎‌ و دریافت قیمت نهایی‌، پروسه خرید ترازو انجام می شود. در ادامه به خرید ترازو هم می پردازیم.

ترازو قد و وزن HBMI-RP دیجیتال

خرید ترازو قد و وزن HBMI-RP

بعد از مراحل فوق نوبت به خرید ترازو قد و وزن HBMI-RP می رسد. خب خرید به دو صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است.

  1. خرید حضوری با بازدید از کالا و واریز وجه ادامه دارد. بخشی از کار هم در ابتدای امر بصورت تلفنی یعنی مشاوره و استعلام قیمت انجام می شود.
  2. خرید تلفنی یا بنوعی آنلاین هست که بعد از دریافت اطلاعات کامل از محصول و اعتبار شرکت‌، واریز پول انجام می شود. این روش سریعتر و راحتر است.

بعد از واریز پول و اتمام پروسه خرید ترازوی قد و وزن‌، ارسال بار و کلیه خدمات مشتری انجام می شود.

شما با ایران باسکول می توانید خرید عالی و با کیفیت را تجربه بفرمایید.

فیلم ترازو HBMI-RP

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید