تجهیزات در خرید باسکول سنگین جاده ای چیست؟

آیا می دانید در هنگام خرید باسکول سنگین جاده ای از نوع دیجیتال، با ظرفیت های 8 تن، 10 تن، 20 تن، 30 تن، 50 تن، 60 تن تا 120 که صادراتی هستند، تجهیزات سخت افزاری که در اختیاز مشتری قرار میگیرد، چیست؟
بسیاری از مراجعین به سایت های عرضه کننده باسکول های مختلف دیجیتالی از جاده ایی تا صنعتی، اطلاع دقیق و درستی از تجهیزات در نظر گرفته شده برای عملکرد صحیح باسکول ندارند.
حتی از میزان گارانتی ها و تضمین ها، خدمات پس از فروش باسکول های ماشین سنگین ندارند.
به طور اختصار می توان گفت که تجهیزات دستگاه های توزین جاده ای با صنعتی که در ظرفیت های 100 کیلویی تا 5000 کیلویی ارائه می شوند، کاملاً متفاوت می باشند.
در هنگام خرید باسکول سنگین، قراردادی فی مابین مشتری و خریدار منعقد میشود و در آن به تک تک اجزای سخت افزاری و تجهیزات الکترونیکی که در اختیار شرکت مقابل قرار می گیرد، اشاره شده است.


تجهیزات مورد نیاز در قراداد خرید باسکول سنگین چیست:

  • صفحه یا صفحات پلاتفرم که محل قرار گرفتن وسایل نقلیه سنگین مانند تریلر و کامیون هستند.
  • پک الکترونیک که شامل حسگر یا سنسور وزن (loadcell)، نشاندهنده یا نمایشگر (Indicator)، چاپگر (Printer)، کابل ها و اتصالات، جعبه تقسیم (Junction Box)، پیچ و مهره و اتصالات است.

علاوه بر موارد فوق، نقشه گود برداری و حتی فونداسیون (اگر به عهده مشتری باشد)، نصب و آموزش استفاده از باسکول بعد از خرید و جانمایی آن، کالیبراسیون و استاندارد کردن دستگاه، باید در قرارداد و قبل از خرید، واضح و کامل به مشتریان گرامی توضیح داد شود و اینکه مسائل ذکر شده، معمولاً بعهده فروشنده بوده، مگر در قرارداد خرید، طور دیگری توافق شده باشد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید