باسکول نیکو | باسکول پایه دار نیکو

باسکول، نوعی ترازو است. از این ترازو برای وزن کردن اشیاء سنگین استفاده می کنند. ترازوهای بزرگ را باسکول می گویند. 

باسکول هایی که نصب می شوند را می توان در سه مرحله زیر ساخت، عملیات مکانیکی و نصب پلتفرم، تقسیم بندی نمود. 

باسکول ها انواع مختلفی دارند که قیمت هر کدام شان فرق می کند. باسکول ها بر اساس توناژ، عیار بتن مصرفی، نوع صفحه، لودسل های بکار رفته و … قیمت گذاری می شوند. 

در کل باسکول ها را می توان به این گونه معرفی کرد:

  • باسکول کفی یا باسکول سنگی: روی زمین قرار می گیرد و بیشتر در فروشگاه ها کارایی دارد. دقت این باسکول ها چندان بالا نیست. 
  • باسکول صنعتی: از دقت بالاتری نسبت به باسکول کفی برخوردار است. مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد. 
  • باسکول آویز: نوعی باسکول سقفی می باشد که کالا را به آن آویزان می نمایند. 
  • باسکول قطار کش: برای توزین واگن های قطار بکار می رود. 
  • باسکول جاده ای: توزین ماشین های سنگین در جاده ها توسط این باسکول ها انجام می شود. 

باسکول های جدید، صفحه نمایش دارند و کارشان دقیق تر می باشد. باسکول دیجیتالی ارزان قیمت را می توانید از فروشگاه های مختلف به دست آورید. قیمت باسکول بنا به کاربرد آن متفاوت است. 

باسکول نیکو | باسکول پایه دار نیکو

بزرگترین تولیدکننده باسکول در ایران

بزرگترین تولیدکننده باسکول در ایرانشرکت های تولیدی و صنعتی مختلفی در کار ساخت باسکول در ایران هستند. این شرکت های تولیدی، بر اساس نیاز باسکول را تولید می کنند که سیستم های پیشرفته تر با فناوری بالا را به بازار عرضه می نمایند. 

شرکت های تولیدی و صنعتی باسکول توزین سازی، باسکول های جاده ای، صنعتی، قطار کش و … را تولید و سپس وارد بازار می کنند. این باسکول ها را می توان از این شرکت ها خریداری نمود. 

انواع باسکول و قیمت آن ها

انواع باسکول و قیمت آن هاانواع مختلف باسکول، قیمت های متفاوتی دارند. هر کدام از این باسکول ها، بر اساس تناژ، نوع بدنه، مقاومت و مسائلی دیگر، به فروش می رسند. شرکت های تولیدی زیاد در این عرصه فعالیت می کنند و باسکول های متنوعی را وارد بازار می کنند. طبعاً باسکول های جاده ای و قطارکش، از جمله باسکول های گران قیمت هستند. 

در زیر به چند نمونه از باسکول ها و قیمت آن، اشاره می نماییم:

  • ترازو باسکول، قیمت: 600000 تومان 
  • باسکول جاده ای، قیمت: 12500000 تومان 
  • باسکول کفی، قیمت: 390000 تومان 

یادآوری می نماییم که قیمت باسکول ها ثابت نیست. 

فروش باسکول دیجیتالی دست دوم

فروش باسکول دیجیتالی دست دومبرای خرید باسکول دست دوم، می توانید به سایت های اینترنتی ای مراجعه کنید که در این حوزه فعالیت می کنند. 

فروش این باسکول های دیجیتالی، در انواع و اقسام مختلف با کیفیت های و مدل های متفاوت انجام می شود. بهرحال جنس دسته دوم، کار کرده است و ممکن است مشکلاتی داشته باشد. برای خرید این نوع از باسکول ها که به دلیل دیجیتالی بودن، حساس تر می باشند، دقت بیشتری باید به خرچ داد. 

مرکز خرید و فروش باسکول دیجیتال با قیمت ارزان

مرکز خرید و فروش باسکول دیجیتال با قیمت ارزاندر شهری که زندگی می کنید، می توانید به مرکز خرید و فروش باسکول سر بزنید که با قیمت های ارزان و گران، انواع مختلف این نوع از ترازوهای بزرگ را به فروش می رسانند. 

باسکول دیجیتالی، با مدل های گوناگونی وارد بازار شده است. این باسکول ها از کفی گرفته تا قطار کش و جاده ای، به فروش می رسد. در کنار مراکز فروش باسکول در سطح شهر، سایت های مختلفی نیز در این بخش فعالیت می نمایند. 

بهترین قیمت باسکول در ایران

بهترین قیمت باسکول در ایرانبرندهای زیادی در ایران، در کار ساخت و فروش باسکول با انواع مختلف هستند. شرکت های تولیدی، کالای خود را با بهترین قیمت به فروش می رسانند. نمایندگی های این شرکت ها در سراسر ایران فعال اند و می توان از آنان باسکول با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کرد. 

به علت تعدد باسکول ها در بازار، بهتر است پیش از خرید باسکول، با کسانی که در این زمینه تجربه دارند مشورت شود. خرید باسکول ربط مستقیمی به کاری دارد که انجام می دهید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید