باسکول فرغونی 700 کیلو هاپر دیجیتال دامداری

باسکول فرغونی 700 کیلو جدید برای دامداریباسکول فرغونی 700 کیلو هاپر دیجیتال دریچه از پهلو مناسب دامداری ها‌، تولید جدید در کسری باسکول است. در فرغون باسکولی 700 کیلو جدید‌، خوراک دام مانند کاه و یونجه هنگام حرکت باسکول کنار آخور دام ها به تدریج ریخته و از اسراف آن جلوگیری می شود. چرخ دار بودن باسکول به حمل و حرکت آسان و آهسته کنار آخور گاو‌، گوسفند و بز کمک می کند.

باسکول فرغونی 700 کیلو هاپر دیجیتال دامداری    باسکول فرغونی 700 کیلو هاپر دیجیتال

باسکول 700 کیلو هاپر دیجیتال دامداری    باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو

باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو    باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو 4 چرخ

باسکول 700 کیلو 4 چرخ    باسکول 700 کیلو 4 چرخ

بدنه باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو

کاربرد باسکول فرغونی 700 کیلو هاپر دیجیتال

باسکول فرغونی 700 کیلو جدید مناسب دامداری با کانال و دریچه بغل بازشونده اهرمی‌، برای خروج خوراک دام هنگام حرکت جهت جلوگیری از اتلاف خوراک دام تولید شده است.

باسکول هاپر 4 چرخ درب از بغل‌، برای توزین خوراک دام در گاوداری ها و ریختن خوراک دام مانند یونجه و کاه در حین حرکت آهسته باسکول در آخور گاو و گوسفند و حتی اسب و شتر می باشد.

در میان تجهیزات تغذیه گوسفند‌، نصب آخور در دامداری ها ضروری است. تغذیه دام ها از روی زمین آلودگی ها و اتلاف خوراک دام را به همراه دارد.
از تجهیزات مهم دیگر ریختن خوراک دام در آخور می باشد به نحوی که از اتلاف خوراک دام جلوگیری کند.خوراک دام هزینه های بالایی برای پرورش دهندگان صنعت دام و طیور دارد. اینکه مدیریت درستی در مصرف آن نشود‌، بدتر از بالا بودن قیمت خوراک دام است.

باسکول هاپر دیجیتال 4 چرخ جدید با ظرفیت وزنی 700 کیلو برای همین امر تهیه شده است. باسکول فرغونی هاپر دیجیتال با درب از بغل به جای درب بازشونده جلو‌، ریزش خوراک دام کاه و یونجه را هنگام حرکت به آرامی داخل آخور میسر کرده است.
این امر از اتلاف خوراک دام که قیمت بالا دارد جلوگیری می کند و در ضمن بهداشت خوراک دام را نیز تامین می کند. هر دوی این موارد هزینه های سربار ناشی از بیماری دام یا اتلاف خوراک دام را کاهش می دهد.

باسکول فرغونی 700 کیلو 4 چرخ می‌تواند برای اندازه‌گیری وزن محموله‌های سنگین و حجیم مانند مانند خورک دام فله ای در کیسه و گونی کمک کند.
در ادامه مشخصات باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو جدید بررسی می شود.

فیلم بسیار عالی از نحوه کارکرد باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو (حتماً ببینید)

مشخصات باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو فرغونی

باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو نیز مانند ظرفیت های دیگر باسکول های فرغونی اجزای تشکیل دهنده مشابه دارد.

  • لگن باسکول هاپر دیجیتال: بدنه باسکول یا لگن باسکول های فرغونی از جنس آهن و ورق فولادی می باشد که بسیار محکم و قوی است.
  • چرخ باسکول هاپر دیجیتال: دارای 4 چرخ مقاوم است که دو چرخ عقب دایکاست و گردان است که حرکت باسکول را مانند ویلچر آسان می کند.
  • دریچه قابل تنظیم برای تخلیه مواد: که مقدار ریزش خوراک دام جیره بندی شده در مهندسی جیره نویسی خوراک دام را تنظیم می کند.
  • قاب محافظ نمایشگر: نمایشگر دیجیتال برای حفاظت از ضربه خوردن یا عوامل محیطی مانند گرما و سرما و … در جعبه یا قاب قرار می گیرند که گاهی درب دار هم هستند.
  • لودسل باسکول: تمام باسکول های دیجیتال مانند باسکو لهای فرغونی از قطعه ای الکترونیکی به نام لودسل یا load cell استفاده می کنند که فشار وارد بر کفه و بدنه هاپر دیجیتال را به صورت سیگنال به نشاندهنده یا نمایشگر ارسال می کند.
  • نمایشگر باسکول فرغونی: نمایشگر های دیجیتال هستند که نتیجه فشار وارد شده بر لودسل را به صورت اعداد نشان می دهند که به آن وزن می گوییم.
  • شاسی یا فونداسیون هاپر دیجیتال: تمام اجزای تشکیل دهنده فوق روی ستون و پایه هایی قرار می گیرند که شاسی باسکول هاپر دیجیتال را تشکیل می دهند.
  • ساخت باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو: تمام اجزا زمانی که روی فونداسیون سوار می شوند به ترتیب پیچ و مهره و رگلاچ می شوند. پس از اتمام ساخت باسکول هاپر 700 کیلویی نوبت به کالیبراسیون باسکول فرغونی می رسد. اتمام این مراحل یعنی باسکول آماده بهره برداری و استفاده می باشد.

بدنه باسکول هاپر دیجیتال 700 کیلو

قیمت باسکول فرغونی 700 کیلو هاپر دیجیتال دامداری

قیمت باسکول فرغونی بدلیل تنوع در انواع باسکول مانند فرغون دیجیتال های 1 چرخ‌، کمپرسی دیجیتال های 4 چرخ و هاپر دیجیتال های چهار چرخ با ظرفیت بالا‌، کاربردشان‌، ظرفیتشان و برند کارخانه تولید کننده متفاوت می باشد.

باسکول هاپر دیجیتال 4 چرخ 700 کیلو همانطور که توضیح داده شد تولید جدید ایران باسکول است و هیچ شرکتی تاکنون آنرا تولید نکرده است. قیمت منحصر بفرد این باسکول می تواند بر اساس تغییراتی که مشتری می دهد‌، تغییر کند.

بهتر است برای انتخاب شایسته و صحیح برای حوزه و صنعت کاری خودتان‌، با ما تماس بگیرید و بعد از مشاوره و تعیین مدل و ظرفیت درخواستی شما قیمت اعلام شود.

راه های تماس با مهندس غبرائی

خرید باسکول هاپر دیجیتال 4 چرخ

خرید هر محصول بعد از شناخت محصول و استعلام قیمت صورت می گیرد.
در ایران باسکول نیز پس از تعیین باسکول هاپر دیجیتال 4 چرخ و ظرفیت مشخص شده‌، پروسه خرید شکل می گیرد. پس از خرید‌، شما می توانید با خیال راجت بقیه کارها را نیز به ما بسپارید.

بحث ارسال بار و ترابری نکات بعد از خرید می باشد که گاهی برای خریداران دغدغه و نگرانی به همراه دارد. اینکار را به ما بسپارید.

بیشتر بدانید:
باسکول فرغونی 700 کیلو گرم به صورت کمپرسی دیجیتال درب اهرمی نیز تولید می شود. با لمس لینک می توانید مطلب مربوطه را مطالعه بفرمایید.

ایران باسکول از صفر تا صد مسیر انتخاب تا ارسال بار به مقصد اعلام شده از طرف مشتری را انجام میدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید