باسکول دیجیتال صنعتی | فروشگاه اینترنتی انواع باسکول دیجیتال صنعتی

انواع باسکول دیجیتال و مکانیکی صنعتی را می توان بدون هیچ دردسری و در کمترین زمان ممکن ، از فروشگاه های اینترنتی فعال در فضای مجازی خریداری کرد.

یکی از بیشترین کاربرد ها را ، باسکول های صنعتی دارند. باسکول صنعتی در کارخانه ها و صنف هایی استفاده می شود که قابلیت به کارگیری ترازو را نداشته و نیاز به دستگاه توزینی برای اندازه گیری بار با وزن زیاد را دارند. در حالت کلی ، باسکول به دو نوع سبک و سنگین تقسیم بندی می شود که باسکول صنعتی در زمره باسکول های سنگین قرار می گیرد. در گذشته ، باسکول مکانیکی یا همان قپان، وسیله ای برای توزین بار در اغلب اصناف بودند.

البته نا گفته نماند که امروزه هم در بسیاری از کارخانه های صنعتی که به دلیل وجود گرد و غبار ریز امکان استفاده از باسکول دیجیتال نبوده است، باسکول های مکانیکی به کار گرفته می شود. با پیشرفت تکنولوژی ، امروزه دستگاه های توزین متنوعی به بازار عرضه شده که در ساخت آن ها از مدار های دیجیتالی استفاده شده و همین موضوع سبب شده تا دقت بیشتری داشته باشند و از آن ها با نام باسکول دیجیتال یاد شود. هم باسکول های صنعتی ، هم فروشگاهی و … ، در نوع دیجیتالی قابل خریداری هستند. البته می توان باسکول صنعتی را به چند دسته تقسیم نمود که عبارت اند از: باسکول آویز، باسکول جاده ای، نمونه های سنگین کفه ای، باسکول تریلی کش.

همه ی این موارد را می توان به عنوان یک باسکول صنعتی یاد کرد. زیرا تمامی این باسکول ها را می توان در اغلب کارخانه های تولیدی یافت. 

ابعاد باسکول صنعتی با توجه به نوع کاربرد و ظرفیت استفاده، از ۵۰۰ کیلو گرم تا ۶۰ تن متفاوت می باشد. 

برای خرید باسکول صنعتی و… نه تنها از طریق مراجعه به مراکز فروش در سراسر کشور می توان انواع فروش باسکول دیجیتال از نوع صنعتی، فروشگاهی، تره باری و … را پیدا نمود ، بلکه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی هم شما را در این امر یاری می رسانند.

البته باید توجه داشته باشید که از فروشگاه های اینترنتی باسکول دیجیتال صنعتی مورد نظر خود را خریداری کنید که از اعتبار بالایی برخوردار بوده و کامنت های زیادی در خصوص عملکرد عالی سایت فروش اینترنتی باسکول دیجیتال در فضای مجازی وجود داشته باشد. 

حتما قبل از خرید دستگاه توزین مورد نظر خود، در خصوص مشخصات فنی، خدمات پس از فروش، گارانتی و… اطلاعات دقیقی به دست آورید. 

باسکول دیجیتال صنعتی | فروشگاه اینترنتی انواع باسکول دیجیتال صنعتی

ليست قیمت باسکول دیجیتال صنعتی

ليست قیمت باسکول دیجیتال صنعتیبرای اطلاع از لیست قیمت باسکول دیجیتال صنعتی می توانید از سایت های اینترنتی معتبر بازدید نمایید.

همچنین با گرفتن مشاوره از کارشناسان و دادن اطلاعات درباره فضای موجود در محیط کار خود، می توانید با مناسب ترین قیمت، بهترین باسکول صنعتی را خریداری نمایید.

ابعاد باسکول های صنعتی به دلیل نوع استفاده و فضای موجود در کارخانه ها و کارگاه ها متفاوت می باشد و همین موضوع سبب وجود اختلاف قیمت میان باسکول های دیجیتال صنعتی شده است.

تولید کننده باسکول دیجیتال صنعتی در ایران

تولید کننده باسکول دیجیتال صنعتی در ایرانتولید کننده باسکول دیجیتال صنعتی در ایران قصد آن دارد با بکار گیری بهترین و با تجربه ترین کارشناسان و نیروی کار خود، باسکول های دیجیتال صنعتی را در طرح ها و رنگ های مختلف به عرصه فروش برساند.

سایت معتبر فروش باسکول نیز به صورتی اینترنتی این محصولات را به آن دسته از خریدارانی که علاقه مند به خرید آنلاین می باشند، بدون واسطه عرضه می دارند.

در صفحه فروش محصولات مختلف باسکول دیجیتال صنعتی، قیمت، مشخصات محصول، مدل و موارد مصرف آن در اختیار سفارش دهنده قرار داده شده تا خرید با اطمینان و دقت بیشتری انجام شود.

با تغییر قیمت ها شما نیز می توانید قیمت ها را به صورت به روز در فروشگاه اینترنتی مشاهده نمایید.

شما نیز می توانید برای جذب سرمایه و رونق تولید ملی و صادرات محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی را در مقدار بالا تهیه نموده و به صادرات مبادرت بورزید.

به دلیل حمایت از محصولات ایرانی و چرخش چرخه ی تولید می توانید با تهیه باسکول های دیجیتال صنعتی به قیمت مناسب از محصولات با کیفیت حمایت نمایید و به صورت تضمینی محصولات مرغوب را به خارج از کشور صادر نمایید و صادرات خود را به صورت دائم داشته باشید.

همچنین برای صادر نمودن محصولات با کیفیت باسکول دیجیتال صنعتی به سایر استان ها به دلیل مناسب بودن قیمت محصول ، می توانید آنها را به قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

همچنین فروشگاه اینترنتی می تواند با همکاری شرکت های صادر کننده محصولات توزین، محصولات خود را به قیمت مناسب در اختیار صارکنندگان قرار دهد تا با نام محصول ایرانی به خارج از کشور صادر گردد.

نمایندگی فروش انواع باسکول دیجیتال

نمایندگی فروش انواع باسکول دیجیتالنمایندگی فروش انواع باسکول دیجیتال در نظر دارد برای افزایش سطح خدمات پس از فروش در سایت خود، لوازم باسکول از جمله: 

  1. صفحه باسكول(پلاتفرم باسكول) 
  2. لودسل 
  3. فونداسيون 
  4. جی باكس 
  5. نشان دهنده دیجیتال 

را به فروش برساند. شما از این پس می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی قطعه مورد نظر خود را انتخاب نموده و با مشاهده نظرات خریداران، خریدی مطمئن را تجربه کنید. 

نمایندگی فروش اینترنتی، به صورت شبانه روزی سعی آن دارد در کمترین زمان ممکن و به سهولت هرچه بیشتر، محصولات مورد نیاز مشتریان گرامی را بدست آنها برساند.

موارد استفاده از باسکول دیجیتال صنعتی

موارد استفاده از باسکول دیجیتال صنعتیموارد استفاده از باسکول دیجیتال صنعتی در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی می باشد.

بدنه ی باسکول از فلز ساخته شده و مقاومت دستگاه در برابر فشار و ضربه بالا می باشد از این رو باسکول صنعتی نسبت به باسکول فروشگاهی از نظر بدنه و ساختار داخلی و ظاهری مقاوم تر و کاربردی تر است ، به صورت متداول در محیط های صنعتی از باسکول صنعتی استفاده ی بیشتری می شود .

به عنوان مثال در صنعت دام، واحدهای صنعتی برای محاسبه محصولات دامی از باسکول دیجیتال صنعتی استفاده می کنند که از ۳۰ کیلوگرم تا ۶۰ تن متغیر می باشد. 

همچنین برای محاسبه میزان بار ماشین های ترانزیت سنگین نیز از باسکول دیجیتال صنعتی استفاده می شود.

انتخاب باسکول بر اساس نوع استفاده و کاربری محیط استفاده از  باسکول دیجیتال صنعتی بستگی دارد و قطعا این انتخاب باید با مشاوره کارشناسان صنعت باسکول انجام پذیرد تا انتخابی مناسب انجام شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید