باسکول دیجیتال | خرید باسکول

باسکول از فناوری مشابه ترازوهای معمولی برخوردار بوده و تنها تفاوت آن در میزان حجمی است که قادر به اندازه گیری آن می باشد. باسکول دیجیتال در سطح بسیار گسترده، با تنوع بسیار زیاد، توسط برندهای تولیدکننده ی آن، در سایت های اینترنتی و صفحات مجازی، در حال فروش می باشد. باسکول دیجیتال جزء جدیدترین ترازوی فروشگاهی می باشد، چرا که این وسیله با داشتن ابعاد بزرگ و تنوع بسیار زیاد، قادر به توزین احجام سنگین می باشد. خرید باسکول از طریق فروشگاه های اینترنتی به سهولت قابل انجام می باشد. این محصولات با تنوع در وزن، نوع کاربرد، توان و استحکام پایه و بدنه و از این قبیل موارد دارای قیمت های متفاوتی می باشد که می توان برای اطلاع از نوع مدل، کارایی و قیمت هریک از این وسیله ها به سایت های فروش مراجعه کرد.

باسکول دیجیتال | خرید باسکول

خرید اینترنتی باسکول دیجیتال

خرید اینترنتی باسکول دیجیتالخرید اینترنتی باسکول دیجیتال به راحتی در سایت های دارای مجوز استاندارد امکان پذیر می باشد. برای خرید این محصول کافیست تا کارایی مورد انتظار خود را از آن مشخص کرده و سپس با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی،  اعلام سفارش کنیم. باسکول های دیجیتال در انواع مختلف 100 کیلویی، 150 کیلویی و…بسته به نیاز مصرف کنندگان موجود می باشد. هریک از این باسکول ها قدرت و توان ویژه ای برای توزین حجم های مختلف دارند. و قاعدتا در قیمت از یکدیگر متفاوت می باشند.

لیست قیمت باسکول دیجیتال – ترازوی دیجیتال

لیست قیمت باسکول دیجیتال - ترازوی دیجیتالدر فروشگاه های اینترنتی می توان انواع مختلف ترازو، از جمله ترازوی معمولی، دیجیتالی، باسکول های دیجیتال در وزن، رنگ و کارایی مختلف را مشاهده نمود. هریک از این محصولات کارکرد خاص خود را داشته و از این حیث می توان تنوع زیادی را در لیست قیمت های آن ها مشاهده نمود، از نمونه ی این محصولات و نحوه ی کارایی آن ها میتوان به چنمد نمونه ی زیر اشاره کرد.

  1. ترازوی معمولی ؛ این نوع ترازوها که از اولین وسایل تولید شده در خانواده ی خود می باشند، کاربردها و انواع مختلفی در زمینه ی آزمایشگاهی، مقایسه کننده، رطوبت سنج، نفرکش، گرمی و… داشته است
  2. ترازوی دیجیتال که به مرور با جدی تر شدن مسئله ی توزین و نیاز به پیشرفته تر کردن ترازوی های معمولی، وارد عرصه شده و در موارد بسیاری از جمله؛ ترازوی بدون پرینتر، بدون علمک، ترازوی بارکد زن و از این قبیل موارد، کاربرد دارد.
  3.  باسکول و در نهایت باسکول های دیجیتال که از پیشرفته ترین و پر کاربرد ترین وسایل توزین می باشد. این نوع باسکول ها در وزن های مختلف در بازار موجود بوده و توانایی توزین حجم های مختلف با وزن های سنگین را دارند، و دلیل آن این است که از پایه ها و بدنه های بسیار محکمی ساخته شده اند.

بزرگترین وب سایت فروش انواع باسکول

بزرگترین وب سایت فروش انواع باسکولسایت های بسیاری در زمینه ی فروش باسکول و انواع آن فعالیت می کنند، که از جمله فعال ترین و گستره ترین این فروشگاه ها می توان، به سایت دیجی اسکال که مخصوص فروش باسکول می باشد، اشاره کرد. همچنین سایت دیجی کالا که بصورت عمده همه نوع محصولی را با تنوع و قیمت های گوناگون در اختیار افراد قرار می دهد. به چند نمونه از این باسکول های دیجیتالی اشاره می کنیم:

  • باسکول نفرکش
  • باسکول های صنعتی
  • باسکول های فروشگاهی
  • باسکول جاده ای
  • باسکول رولی
  • آویز
  • باسکول های دامکش صنعتی و انواع مختلف دیگر در مدل ها و برندهای متفاوت.

قیمت باسکول دیجیتال با توجه به نحوه ی کارایی مورد انتظار از آن، متغیر می باشد.

جدیدترین مدل‌های ترازوی فروشگاهی

جدیدترین مدل‌های ترازوی فروشگاهیاز انواع جدید مدل های ترازوی فروشگاهی می توان به ترازوهای دیجیتال، پرینتر دار و بدون پرینتر اشاره نمود. به علت وسعت ساخت مراکز فروش در سطح شهرها، بسته به نوع محصولات فروشگاه، می توان یکی از وسایل لاینفک موردنیاز را ترازو نامید. ترازوهای پرینتردار برای چاپ وزن محصول و تعیین قیمت آن بسیار کارایی داشته و از فروش بالایی برخوردار هستند. این ترازوها توان مشخص شده ای برای توزین داشته و بیشتر در مراکز فروش خار و بار، هایپر مارکت ها و از این قبیل موارد، که حجم سنگینی برای توزین نیاز نیست استفاده می شوند.

انواع باسکول

انواع باسکولباسکول های موجود در بازار، که روز به روز بر توان و کیفیت آن ها افزوده شده، و باسکول دیجیتالی که جدیدترین نوع این محصولات می باشد، برای توزین احجام سنگین به کار می روند، دارای انواع مختلفی بوده که به چند نمونه از این موارد اشاره می کنیم.

باسکول نفرکش، که به باسکول سکه ای نیز معروف می باشد، این نوع باسکول برای توزین افراد استفاده می شود، در این باسکول یک صندوق پول تعبیه شده که به همین دلیل به آن باسکول سکه ای نیز می گویند.

باسکول های صنعتی، فروشگاهی، دامکش، که هرکدام ویژگی های و روش ساخت متفاوتی داشته، دارای توان کاملا متفاوت از یکدیگر بوده و قیمت های متغیری نیز دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید