لیست قیمت انواع مختلف باسکول دیجیتال

آیا با انواع مختلف باسکول های دیجیتال آشنا هستید؟ آیا می دانید در چه اصنافی، باسکول دیجیتال دارای تقاضای بیشتری است؟ لیست قیمت باسکول بر چه اساس تعیین می شود؟
باسکول دیجیتال، دارای انواع گوناگونی می باشد که هر یک دارای نوع استفاده متفاوتی است. باسکول دیجیتال که چند سالی است به بازار عرضه شده، جایگزین خوبی برای باسکول های مکانیکی، عقربه ای و قپان ها می باشد. زیرا از دقت بالایی برخوردار بوده و پس از اینکه از طرف شرکت تولید کننده، کالیبره و تنظیم شد، دیگر نیازی به تنظیم دوباره ندارد.

انواع باسکول دیجیتال و موارد استفاده آنها

باسکول های صنعتی، فروشگاهی و حتی باسکول های جاده ای، امروزه به صورت دیجیتال به بازار عرضه می شوند. زیرا میزان تقاضا برای باسکول های دیجیتال به خاطر ویژگی ها و مشخصات خوب و مثبتی که دارند، بیشتر از باسکول های مکانیکی و قدیمی می باشد. البته باسکول دیجیتال، به وزن خاصی محدود نمی شود و می توان آن را در ظرفیت های توزین متفاوت خریداری کرد. به طور مثال، باسکول دیجیتال فروشگاهی در انواع گوناگون، می تواند حتی تا وزن ۳۰۰ کیلوگرم را هم توزین نماید. یا باسکول دیجیتال جاده ای، بر اساس نوع لودسل و حسگر وزنی که در ساخت آن به کار گرفته شده است، می تواند از ۵ تن تا ۱۲۰ تن را اندازه گیری کند.
با توجه به مسائل مطرح شده، می توان دریافت که میزان ظرفیت توزین باسکول ها، بر اساس نوع نوع لودسل و حسگر های وزنی است که در ساخت و طراحی آن به کار گرفته شده است.
یکی دیگر از مسائلی که در باسکول دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است، استحکام بدنه باسکول است. زیرا باسکول تحت فشار قرار گرفته و ممکن است ضربه ای به آن وارد شود. به همین دلیل باید دارای جنس بدنه ای باشد که در برابر ضربه و فشار، سخت و مستحکم باشد.
باسکول دیجیتال

قیمت خرید و فروش باسکول دیجیتال

باسکول دیجیتال، بر اساس مواردی، می تواند قیمت های خرید و فروش گوناگونی را در بازار به خود اختصاص دهد. این موارد در ادامه ذکر شده است:
  • دقت اندازه گیری باسکول
  • ظرفیت توزین باسکول دیجیتال
  • وجود قابلیت هایی نظیر امکان اتصال نرم افزار و یا سخت افزار بر روی باسکول
  • نوع جنس بدنه باسکول
این ها مواردی هستند که تا حدودی می توان تاثیرشان را بر تغییرات قیمت خرید و فروش باسکول دیجیتال حس کرد. اغلب شرکت های تولیدی باسکول، چه در ایران و چه در کشور های دیگر، سایت هایی را در فضای مجازی به منظور معرفی انواع محصولات خود، تاسیس کرده اند. در برخی از این سایت ها، امکان خرید و فروش اینترنتی محصول هم فراهم می باشد. با جست و جو در بخش های مختلف سایت های مربوطه، می توان از لیست قیمت باسکول، مشخصات فنی، میزان ظرفیت توزین باسکول و مواردی از این دسته مطلع شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید