قیمت باسکول ۱۰۰ تنی فلز ۲۰ متری

قیمت باسکول ۱۰۰ تنی فلزی ۲۰ متری مورد استفاده در پایانه های باربری به صورت آنلاین از طریق سایت بازار ایران باسکول قابل استعلام می باشد.

باسکول ها بر اساس قابلیت اندازه گیری وزن های مختلف در دسته بندی های متفاوتی در بازار موجود می باشند.

کاربرد باسکول ۱۰۰ تنی

باسکول ۱۰۰ تنی یکی از وسایل حیاتی در صنایع مختلف مانند صنایع نفت و گاز، حمل و نقل، ساخت و ساز، کشاورزی و غیره است. قیمت باسکول ۱۰۰ تنی معمولاً بسته به نوع، کیفیت، و قابلیت‌های مختلفی که دارند، متغیر است. این باسکول‌ها می‌توانند از نوع الکترونیکی یا مکانیکی باشند، و همچنین ممکن است دارای امکانات اضافی مانند سیستم‌های ثبت داده و اتصال به شبکه باشند.

این باسکول‌ها به عنوان وسیله‌ای برای اندازه‌گیری وزن مواد و وسایل مختلف استفاده می‌شوند. از جمله مصارف این باسکول‌ها می‌توان به اندازه‌گیری وزن کامیون‌ها و وسایل نقلیه بزرگ، اندازه‌گیری وزن مواد سنگین در صنایع مختلف، و کنترل وزن مواد و محصولات در فرآیندهای تولیدی اشاره کرد.

از آنجا که دقت و صحت اندازه‌گیری وزن در این صنایع بسیار حائز اهمیت است، استفاده از این باسکول های با کیفیت و دقیق امری ضروری به‌نظر می‌رسد.

قیمت باسکول ۱۰۰ تنی نیز ارتباط بسیار مستقیمی با کیفیت آن دارد.

 

انواع باسکول موجود در بازار

قیمت باسکول ۱۰۰تنی جاده ای

باسکول ها به صورت کلی در دو دسته تقسیم بندی می شوند:

باسکول های سبک خود به دسته های زیر قابل تقسیم اند:

و باسکول های سنگین یا جاده ای عبارت اند از:

  • باسکول های 30 تنی
  • باسکول 50 تنی
  • باسکول 70 تنی
  • باسکول 80 تن
  • باسکول 100 و 120 تن
  • و باسکول های مخصوص معادن 180 تن و بالا تر

باسکول های سبک همان باسکول هایی هستند که در فروشگاه‌ها و مراکز فروش مواد غذایی مختلف از آنها استفاده می شود.

باسکول های سنگین نمونه‌های مختلفی دارد که باسکول های سنگین جاده ای در وزن‌های ۵۰تنی،۶۰تنی، ۱۰۰تنی نمونه ای از این نوع باسکول ها در بازار هستند.

با فروش انواع باسکول های سنگین در بازار دقت در وزن و اندازه گیری بار، محصول و … با دقت بسیار بالایی در باربری ها انجام می گیرد.

در تولید این باسکول های دیجیتالی سنگین از حسگرهای قوی استفاده می‌شود، این حسگرها دقت در اندازه گیری را به میزان چشمگیری افزایش داده‌اند.

باسکول ۱۰۰ تنی یک نمونه از باسکول های سنگین موجود در بازار است که بیشتر در پایانه های باربری و به عنوان باسکول جاده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت باسکول ۱۰۰ تنی

قیمت باسکول ۱۰۰تنی همانطور که از نامشان پیداست بسیار گران قیمت هستند زیرا این نوع باسکول ها در گروه باسکول های سنگین قرار دارند و در هر مکان و زمانی قابل استفاده نیستند.

قیمت باسکول ۱۰۰ تنی را می توانید از طریق سایت بازار ایران باسکول به صورت آنلاین استعلام بگیرید.

فروش باسکول ۱۰۰ تنی

قیمت باسکول ۱۰۰تن دیجیتال

قیمت باسکول ۱۰۰ تنی مورد استفاده در صنایع مختلف طبق نظر مشتری تولید می شوند و در همه بازارها موجود نیستند.

فروش و قیمت باسکول ۱۰۰ تنی و این گونه از محصولات در فروشگاه های خاصی انجام می‌گیرد.

ایران باسکول یکی از بزرگترین مرکز های تولید کننده و عرضه کننده باسکول های جاده ای در وزن های متفاوت است که میتوانید قیمت باسکول ۱۰۰تنی را استعلام بگیرید.

لذا مشتریان و متقاضیان گرامی می توانند بهترین باسکول های جاده ای در وزن های بسیار بالا را از طریق این سایت سفارش داده و محصول را با قیمت مناسب دریافت نمایند.

باسکول های عرضه شده در این مرکز دارای گارانتی های بلندمدت و خدمات پس از فروش بسیار ویژه هستند که مشتریان محترم می توانند با اعتماد کافی نسبت به خرید این دستگاه های گران قیمت اقدام نمایند.

ارتباط با مهندس عبدالرضا کسری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید