فروش انواع باسکول بی نظیر

آیا می دانستید که انواع باسکول های تولید شده در شرکت بی نظیر، همگی دیجیتالی می باشند؟ آیا خرید و فروش باسکول بی نظیر در انواع مختلف، از طریق سایت های اینترنتی میسر می باشد؟

باسکول بی نظیر در زمره شرکت های تولید کننده ترازو و باسکول های مختلف می باشد که همگی دیجیتال بوده و از طرفی، علاوه بر کیفیت و دقت بسیار بالا، دارای قیمت فروش مناسبی هستند.

از انواع های تولیدی در شرکت بی نظیر، می توان به نمونه هایی اعم از دام کش، دیجیتالی، صنعتی، چرخ دار و غیره اشاره نمود. هر یک از این باسکول ها در انواع مختلف، وزن های متفاوت از بار را می توانند توزین کنند. میزان اندازه گیری این باسکول ها بر اساس نوع، می تواند از ۱۰۰۰ کیلوگرم تا ۲۰ تن هم باشد.
شرکت بی نظیر، به منظور جذب مشتری و همچنین اهمیت به خرید مشریان خود، گارانتی و خدمات پس از فروشی را برای محصولاتش در نظر گرفته است. افراد در هنگام خرید، می توانند از این خدمات پس از فروش مطلع شده و با خرید باسکول بی نظیر، از این خدمات نهایت استفاده را ببرند. اغلب باسکول های تولیدی شرکت بی نظیر، گارانتی های ۱۲ ماهه را شامل شده و این یکی از مسائلی است که سبب فروش خوب این برند در ایران شده است.

بیشتر بخوانید: نایلکس فروشگاهی

فروش انواع باسکول بی نظیر

باسکول بی نظیر | ترازوی دیجیتال

باسکول بی نظیر | ترازوی دیجیتالمرحوم آقای ابراهیم نجف زاده در سال 1306 شمسی دیده به جهان گشود، وی ازنوجوانی بعد از پایان دادن به دوران دبستان خود در آهنگری استاد بهلول مشغول به کارشد و با صنعت باسکول سازی ( باسکول روسی ) آشناشد.سال 1329 شمسی بود که کارگاه باسکول سازی بی نظیر را درتهران تاسیس نمود.ابراهیم نجف زاده نخستین کسی بود که درایران اقدام به قالب سازی و ساخت باسکول 300 کیلوگرم طرح روسی ( ستون چدن ) نمود . درطول عمرخود همواره درجهت نوآوری صنعت باسکول سازی و ارتقاء این صنعت کوشید . ایشان دقیقا”در روز تولد و هنگامی که از کارخانه به منزل بازگشته بود با دستان روغنی درسن هفتاد سالگی به سال 1375 شمسی بدرود حیات گفت

به دنبال رشد کیفی و کمی کارگاه باسکول سازی بی نظیر و افزایش مداوم سرمایه و تولیدات درسال 1362 با همکاری چهار فرزند ، کارخانه بی نظیر توسعه یافته و به شرکت صنعتی میزان بی نظیر – سهامی خاص با تولیدات انواع باسکول ، ترازو ، وزنه برنجی و نیم مترفلزی منسوجات تغییرنام داد .

بیشتر بخوانید: ترازو دیجیتال

شركت ميزان بي نظير با توليد انواع وسایل توزین مطابق با استاندارد ملي شماره 1-6589 ایران و استاندارد بین المللی OIML و برقراری سیستم کنترل کیفیت QC می باشد.

شركت ميزان بي نظير با دریافت گواهی تائید صلاحیت آزمایشگاه باستناد تبصره 3ماده 3 قانون اصلاح قوانین ومقررات موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران به شماره 507 برای آزمون وسایل توزین وسنجش ، مفتخربه انجام آزمون دوره اي وسایل توزین کلیه صنوف برای اولین بار در ایران پس از پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران در راستاي حفظ منافع ملي كشور و صاحبان دستگاه هاي توزين ، طی سالهای 1383 و 1384 در استان هاي تهران ، قزوين و زنجان می باشد .

محصولات | میزان بی نظیر

محصولات | میزان بی نظیراگر بخواهیم لیست باسکول بی نظیر را تماما نام ببریم شاید نیاز به یک پیوسد چند ده صفحه ای باشد، چرا که تنوع تولیدات این شرکت در اوزان مختلف و مدل های مختلف با دقت های متنوع فراوان است  و موجود میباشد . لذا به ذکر کلیت مدل ها بسنده کرده و پرداختن به جزئیات انها را برعهده مشتری متناسب با نیاز خود میسپاریم.

  1. دامکش
  2. دیجیتالی
  3. صنعتی
  4. چرخ دار
  5. نفرکش
  6. آویز
  7. و …

فروشگاه تجهیزات | باسکول بی نظیر

فروشگاه تجهیزات | باسکول بی نظیربرای خرید محصولات مختلف باسکول برند بی نظیر ساخت ایران میتوانید هم از طریق نمایندگی ها در سطح کشور هم از طریق شماره تماس مستقیم با تولید کننده و هم از سایت های اینترنتی خرید کنید که به عنوان مثال در لینک زیر میتوانید انواع باسکول بی نظیر را مشاهده کنید.

www.scale.ir/باکسول-بی-نظیر/برند

لیست قیمت باسکول بی نظیر | باسکول دیجیتال

لیست قیمت باسکول بی نظیر | باسکول دیجیتاللیست قیمت باسکول بی نظیر با توجه به میزان دقت آنها در وزن کشی و همچنین میزان توان و قدرت آنها و حداکثر وزنی که میتوانند اندازه گیری کنند متفاوت است. مثلا

باسکول دامداری بی نظیر با قدرت توان اندازه گیری و وزن کشی حد اکثر2000 کیلو گرم ( دو تن )و دقت 200 گرم (0.2 کیلو گرم)  در توزین یکی از بهترین باسکول های دیجیتال دامکش می باشد ، نمایشگر باسکول در چندین مدل قابل انتخاب بوده و  دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول دام کش دستگاه را به مدت 12 ماه گارانتی می نماید . قیمت این باسکول دامداری 6.750 میلیون تومان ( شش میلیون و هفت صد و پنجاه هزار تومان ) میباشد.

 

 

مورد بعدی باسکول دیجیتال بی نظیر با ظرفیت 20000 کیلو گرم (20 تن) مناسب جهت استفاده در محیط های کاملا صنعتی با در نظر گرفتن ظرفیت توزین باسکول می باشد ، ساختار باسکول بی نظیر کاملا قدرتمند و صنعتی تولید و مورد تایید دیجی اسکال می باشد . این باسکول با قیمت 12.8 میلیون تومان ( دوازده میلیون و هشتصد هزار تومان ) به فروش میرسد. همین باسکول با ظرفیت 10 تن را میشود با قیمت دومیلیون تومان کمتر خریداری کرد.

 

مدل دیگر باسکول چرخدار 1500 کیلویی ساخت ایران بوده و دارای بدنه مقاوم صنعتی است ، چرخ باسکول موجب حمل و نقل آسان باسکول دیجیتال می گردد ، چرخ های باسکول از جنس پاترولی بوده و دارای کیفیت بالایی است ، دیجی اسکال باسکول بی نظیر را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش باسکول را به مدت 10 سال تضمین می نماید . این مدل باسکول بی نظری 

 

ترکیب باسکول چرخدار و دیجیتالی که میشود باسکول 600 کیلویی بی نظیر با چرخ های پاترولی در گروه باسکول صنعتی قرار گرفته است اما در گروه فروشگاهی نیز از این باسکول استفاده می نمایند ، بدنه ی مقاوم و ظاهر کاربردی باسکول دیجیتال امکان جا به جایی آسان دستگاه را فراهم نموده است ، دیجی اسکال باسکول بی نظیر را به مدت 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه را 10 سال تضمین می نماید . این باسکول با قیمت 2700000 تومان قابل خریداری میباشد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید