شرکت کره ای سازنده باسکول آویز جرثقیل

آیا شرکت سازنده باسکول آویز از نوع جرثقیل که در کشور کره فعالیت می کند را می شناسید؟ آیا اطلاعاتی در خصوص کیفیت محصولات و دستگاه های توزین این شرکت در اختیار دارید؟
باسکول آویز، یکی از ده ها نوع باسکول دیجیتال است که در نوع صنعتی به بازار عرضه می شود. باسکول آویز یکی از پرکاربرد ترین باسکول هایی است که امروزه در بیشتر کارخانه های صنعتی به منظور توزین هرچه راحت تر محصولات تولیدی به کار گرفته می شود.

انواع باسکول آویز

باسکول آویز در دو نوع زیر به بازار عرضه می شود:
  • باسکول آویز سقفی
  • باسکول آویز جرثقیل
تنها تفاوت بین این دو نوع از باسکول های آویز، نوع نصب آن ها در محل است. نمونه اول به کمک قلاب مخصوص به سقف ساختمان تولیدی وصل شده و مورد استفاده قرار می گیرد، اما باسکول آویز نوع دوم یعنی جزثقیل، قلاب به جرثقیل آویزان می شود تا توزین به کمک آن ساده تر شود.
صفحه نمایشگر باسکول آویز به گونه ای طراحی شده است که از راه دو هم قابل رویت می باشد و این یکی از ویژگی های مثبت باسکول آویز جرثقیل و یا سقفی به حساب می آید.
جالب است بدانید، باسکول آویز به دلیل اینکه از نوع دیجیتال بوده و استفاده صنعتی دارد، باید کار با آن ساده بوده و حتی از فاصله دور هم امکان تنظیم آن وجود داشته باشد. به همین دلیل، سازنده های باسکول آویز، برای آن کنترل از راه دوری را طراحی کرده اند که به کمک بلوتوث به دستگاه متصل می شود.
باسکول آویز جرثقیل

شرکت های سازنده باسکول آویز کدامند؟

در ایران، شرکت های سازنده باسکول، زیاد هستند. اما شرکتی که محصولات تولیدی آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مطابق با استاندارد های جهانی باشد، ممکن است به اندازه انگشتان دست باشد. اما کشور هایی نظیر کره هم وجود دارند که تولید کننده خوبی در زمینه انواع دستگاه های توزین به شمار رفته و حتی باسکول آویز جرثقیل را هم با بالاترین کیفیت، به بازار کشور های مختلف از جمله ایران، صادر می کنند.
شرکت کره ای سازنده باسکول آویز، شرایط خرید و فروش فوق العاده ای را برای خریداران باسکول فراهم کرده است. با مراجعه به نمایندگی های فروش شرکت مورد نظر در شهر های مختلف، می توان از این شرایط فروش ویژه بهره مند شد.
باسکول آویز کره ای را می توان در زمره بهترین باسکول ها که دارای میزان دقت بالا در اندازه گیری می باشند قرار داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات شرکت سازنده باسکول کره ای و لیست محصولات تولیدی آن، بهتر است از گوگل کمک بخواهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید