شرکت تولیدی باسکول میدانی ۷۰۰ کیلویی

شرکت تولیدی باسکول میدانی 700 کیلویی یا همان باسکول چرخ دار صنعتی با قابلیت حرکت و کیفیت و دوام بسیار عالی محصولات خود را تولید میکند و همواره در حال ارتقاع دانش خود و کیفیت محصولات است.

باسکول میدانی 700 کیلویی

در کل باسکول میدانی یک ابزار اساسی در صنایع مختلف مانند صنایع کشاورزی، صنعتی و دامداری و در میادین فروش میوه و تره بار است که برای وزن‌گیری و اندازه‌گیری وزن بارها و کالاها در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. شرکت تولیدی باسکول میدانی این باسکول‌ها را معمولاً دارای طراحی محکم و مقاوم برای استفاده در شرایط سخت محیطی هستند و امکان جابه‌جایی آنها بر روی زمین‌های ناهموار را فراهم می‌کنند.

شرکت تولیدی باسکول میدانی 700 کیلویی در ایران هر چقدر بتوانند در طراحی و ساخت باسکول میدانی ۷۰۰ کیلویی از تولید کننده های معتبر الگو برداری کنند، محصولی بهتر به بازار عرضه خواهند داشت.

شرکت تولیدی باسکول میدانی

ویژگی باسکول میدانی 700 کیلویی

باسکول میدانی همانند دیگر باسکول ها از طراحی و ساختار خاصی برخوردار بوده که شرکت تولیدی سازنده باید آن را مد نظر داشته باشد. چرا که اگر کیفیت مطلوب باسکول میدانی را مورد توجه قرار ندهیم، طبیعتا مصرف کننده ها نمی توانند آن طور که باید از آن بهره گیرند.

از ویژگی‌های این باسکول‌ها می‌توان به دقت بالا، قابلیت اتصال به سیستم‌های مدیریتی و قابلیت اندازه‌گیری وزن بارهای سنگین اشاره کرد.

شرکت تولیدی باسکول میدانی 700 کیلویی با استفاده از قطعات باکیفیت از جمله چرخ ها و لودسل ها و اهن آلات مصرفی در ساخت این باسکول توانسته محصول محکم و کار آمدی در اختیار مصرف کنندگان محصول قرار دهد. باسکول میدانی 700 کیلویی با قابلیت حرکت و جا به جایی که دارد باعث شده کار برای صاحبان صنعت و کارگران راحت تر و سریع تر انجام شود. با توجه به این موضوع شرکت تولیدی باسکول میدانی 700 کیلویی داخلی همیشه سعی در طراحی باسکول میدانی ۷۰۰ کیلویی مطابق با تولیدات جهانی داشته و محصولات خود را با کیفیت مطلوب به بازار عرضه می دارند.

شرکت تولیدی باسکول میدانی

کاربرد باسکول میدانی 700 کیلویی

همانطور که میدانید در دنیایی که امروز در آن میزیستیم  نیاز به وزن‌گیری دقیق و قدرتمند به شدت احساس میشود، توزین در شرایط مختلف از جمله در مصارف صنعتی و کشاورزی و دامداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از همین رو شرکت تولیدی باسکول میدانی‌، باسکول 700 کیلویی چرخ دار میدانی را به عنوان یکی از بهترین باسکول های مصرفی در این زمینه به دلیل داشتن بدنه ی مقاوم و چرخ های با کیفیت و قابل جا به جایی به راه‌حلی نوین و کارآمد در این حیطه ظاهر شده است.

باسکول‌ میدانی 700 کیلویی با طراحی بسیار مقاوم و مستحکمی که دارد خود، توانایی توزین در شرایط سخت مثل زمین‌های نامناسب و نا هموار را دارا است.

باسکول چرخدار برای اندازه‌گیری وزن بارها و کالاها در محیط‌هایی که نیاز به حرکت و جابه‌جایی دارند استفاده می‌شود. این نوع باسکول معمولاً در محیط‌های مختلفی از جمله مزارع، صنایع کشاورزی، صنایع ساختمانی، انبارها، برج‌های بتن، انبار های شرکت‌های حمل و نقل و در غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مصرف باسکول میدانی 700 کیلویی در میادین فروش میوه و تره بار:

شرکت تولیدی باسکول میدانی

باسکول 700 کیلویی چرخ دار میدانی هم نیز طراحی بسیار مقاومی دارد  و از استحکام بسیار بالا و مناسبی برای وزن‌گیری در شرایط سخت برخوردار است و عملکرد کسب و کار را ارتقاء می‌دهد. این باسکول‌ها به عنوان ابزار حیاتی در انواع صنایع شناخته می‌شوند و دقت و کیفیت وزن‌گیری را بهبود می‌بخشند. ویژگی‌هایی نظیر نصب نشان دهنده پرینتر، اتصال به کامپیوتر و نصب رله خروجی، اعتماد و کارایی این باسکول‌ها را تضمین می‌کنند.

برای اصلاعات بیشتر در مورد باسکول میدانی 700 کیلویی و سفارش محصول با مشاور ما مهندس عبدالرضا کسری تماس حاصل فرمایید:

شرکت تولیدی باسکول میدانی‌

2

  1. […] ترازوی میدانی دیجیتال صنعتی می تواند از جنس تمام فلز به همراه انواع نمایشگر و چاپگر باشد که قیمت آن بستگی به نوع آن نیز دارد. […]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید