خرید و فروش باسکول فروشگاهی دست دوم

آیا می دانستید که به کمک سایت های اینترنتی، امکان خرید و فروش باسکول فروشگاهی، صنعتی و حتی جاده ای و ترازو دست دوم وجود دارد و امکان پذیر است ؟
در مغازه های عرضه مواد غذایی، میوه فروشی ها و …، تا چند سال اخیر، از باسکول های مکانیکی، سنگی و یا قپان ها استفاده می شد. با وجود عدم اختلاف چشم گیر قیمت باسکول سنگی باتولید باسکول های دیجیتال، دیگر باسکول های قدیمی در بازار فروش، تقاضایی ندارند و باسکول های مکانیکی، جای خود را به باسکول های دیجیتال داده اند. باسکول دیجیتال در انواع مختلفی تولید می شود که یکی از پر تقاضا ترین آن ها در بازار امروز، باسکول فروشگاهی می باشد. باسکول فروشگاهی به نسبت ترازو، دارای قابلیت های بیشتری می باشد و اصنافی که امکان استفاده ترازو برای آن ها وجود ندارد، توزین محصولات خود را به کمک باسکول های فروشگاهی انجام می دهند.

باسکول فروشگاهی می تواند حتی تا ۳۰۰ کیلوگرم را توزین نماید و این مسئله با نوع لودسلی که در ساخت باسکول به کار گرفته شده است، متناسب خواهد بود. زیرا لودسل ها و حسگر های وزن هستند که سبب ایجاد تفاوت بین باسکول های دیجیتال و مکانیکی شده اند. برای خرید باسکول دیجیتال دست دوم باید به کشور تولید کننده و مبدا ان و همچنین میزان دقت باسکول و کیفیت ساخت آن دقت کنید – شاید یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما باسکول دیجیتال محک دست دوم باشد که هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و هم از قیمت خوبی که دارد راضی خواهید بود.

اجزای باسکول فروشگاهی

باسکول فروشگاهی، دارای اجزای مختلفی است. لودسل، حسگر وزن، پلاتفرم، بدنه فلزی سخت و محکم، صفحه نمایشگر دیجیتال و قابلیت هایی فراتر از این که فرد می تواند با پرداخت هزینه ای بیشتر، این قابلیت ها را به همراه باسکول مورد نظر خود در اختیار داشته باشد.
برای اینکه میزان دقت باسکول فروشگاهی زیاد باشد و به نسبت ظرفیت و میزان توزین، بتواند محصول را با دقت بالایی وزن نماید، لودسل باید در چهار سوی کفه فلزی، قرار گیرد تا وزن را به بهترین شکل به دست آورد و بر روی صفحه نمایشگر نشان دهد.

بیشتر بخوانید: کانکس فروشگاهی

از قابلیت های دیگری که باسکول فروشگاهی می تواند دارا باشد، امکان اتصال به نرم افزار های توزین کامپیوتری و یا نصب دستگاه کارتخوان به باسکول می باشد. جدیدترین باسکول های فروشگاهی موجود در بازار، می توانند چند وزن را در حافظه خود نگه داشته و با احتساب قیمت، وزن کلی چند محصول را به همراه قیمت کلی، بر روی صفحه نمایشگر نشان دهند.
کسانیکه قصد  خرید و فروش باسکول فروشگاهی دست دوم را دارند، مسلم است که دیگر هزینه های زیادی را برای تهیه باسکول نو نخواهند پرداخت. این افراد می توانند به کمک سایت های اینترنتی که در آن آگهی های زیادی مبنی بر خرید و فروش انواع باسکول نو و دست دوم اعم از فروشگاهی دیده می شود، دستگاه توزین مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تر خریداری نمایند.

خرید و فروش باسکول فروشگاهی دست دوم

نماینده فروش باسکول دیجیتال محک در کشور

نماینده فروش باسکول دیجیتال محک در کشوربرای خرید و فروش باسکول های دیجیتال محک در سراسر کشور میتوان نمایندگی های این کارخانه و برند تولیدی را یافت و خرید کرد

برند باسکول دیجیتال محک در تمام استان های ایران بجز خراسان شمالی و کهگیلویه و بویر احمد نمایندگی فعال و اماده به خدمت دارد که میتوانید با مراجعه به آنها از محصولات باسکول دیجیتال محک خرید کرده و قیمت ترازو دیجیتال را مناسب تر و بهتر از بازار در دست داشته باشید .

بیشتر بخوانید: ترازو دیجیتال

بزرگترین بازار باسکول دیجیتال محک

بزرگترین بازار باسکول دیجیتال محک زمان قدیم که بود هر کالایی یک راسته خیابان داشت که میشد مرکز خرید و فروش آن کالا

در واقع رقبا همه کنار هم دکان داری میکردند اما امروزه با گسترش فضای مجازی و دنیای وب ما شاهد تغییر الگوی فروش از راسته خیابان ها و دکان دار ها به سایت های فروش اینترنتی شدیم

سایت هایی که شاید بعضاً بی نهایت بار بزرگتر از راسته ها و نمایندگی های فیزیکی در سطح شهر فعالیت داشته باشند.

باسکول دیجیتال هم از این قائده مستثنی نیست و شاید بشود سایت دیجی اسکال به نشانی scale.ir یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی باسکول در سراسر کشور میباشد که انواع باسکول و ترازو را میتوانید در انجا مشاهده کرده و مقایسه کنید و به خرید انچه نیاز دارید بپردازید. انواع مختلف مارک ها و برند های تولید کننده داخلی و خارجی باسکول و ترازو در این سایت برای راحتی حال شما درج شده است. و میتوانید متناسب با نیاز و سلیقه خود یکی را برگزینید.

عرضه کننده باسکول دیجیتال با کیفیت

عرضه کننده باسکول دیجیتال با کیفیتبرای تهیه یک باسکول با کیفیت باید در جنس ساخت و میزان دقت و برند توجه داشت تا خریدی مطمئن و کارامد با طول عمری بلند داشته باشیم.

طرز کار باسکول دیجیتال، تا حدودی پیچیده تر از باسکول های مکانیکی می باشد که هم در زمان حال و هم در گذشته، مورد استفاده قرار می گرفتند. باسکول فروشگاهی از نوع دیجیتال، دارای دقت بالایی است.

در سال های گذشته، کارخانه ها، فروشگاه ها و …، همگی برای توزین بار و یا محصول خود، از دستگاه های توزین بار مکانیکی استفاده می کردند. استفاده از باسکول های این چنینی، به دلیل اینکه از نوع مکانیکی بوده و به تراز کردن، به منظور توزین بار نیاز خواهند داشت، زمان و در نهایت هزینه های زیادی را در بر داشت. چندیست که باسکول دیجیتال به بازار عرضه شده و ساختمان و فونداسیونی کاملا متفاوت با دستگاه توزین مکانیکی داشته است.

مسئله ای که با ورود باسکول دیجیتال به بازار، مد نظر استفاده کنندگان دستگاه های توزین قرار گرفت، دقت اندازه گیری و سرعت در توزین باسکول دیجیتال بود.

به دلیل وجود قطعاتی الکترونیکی، مدار، برد و قطعات دیجیتالی، باسکول می تواند سریعا وزن بار را توزین نماید. البته لودسل ها که همان حسگر های وزن هستند و در ساخت باسکول دیجیتال نقش اساسی را دارند، اگر حساسیت بالایی نسبت به وزن داشته باشند، مسلما می توانند کیفیت و دقت را در توزین بار باسکول بالا ببرند.

توزیع و پخش باسکول دیجیتال

توزیع و پخش باسکول دیجیتالمی دانید که باسکول دیجیتال امروزه در صنف های مختلفی کاربرد دارد. یکی از پرفروش ترین باسکول های دیجیتالی، باسکول فروشگاهی است. باسکول فروشگاهی دارای کفه ای فلزی که بسته به قابلیت اندازه گیری وزن بار، این صفحه فلزی دارای ابعاد مختلفی می باشد. برخی از باسکول های دیجیتال فروشگاهی، دارای صفحه نمایشگر لمسی بوده و شرکت های تولیدی بر اساس نیاز و یا سفارش مشتری، می توانند قابلیت هایی نظیر اتصال به کامپیوتر، امکان نصب نرم افزار بر روی آن، امکان اتصال دستگاه هایی نظیر کارتخوان به باسکول فروشگاهی مورد نظر و … را برای مشتری فراهم آورند.

طرز کار باسکول دیجیتال فروشگاهی بدین صورت است که با قرار دادن محصول و کالا بر روی کفه فلزی، دستگاه به صورت خودکار، وزن بار را نسبت به نیروی گرانش زمین محاسبه کرده و بر روی صفحه نمایشگر نشان می دهد. البته باسکول های فروشگاهی دیگری هم هستند که قابلیت این را دارند تا چند وزن را به صورت تفکیکی به دست آورده و در صفحه نمایشگر نشان دهند. طرز کار این نوع از باسکول ها تا حدودی پیچیده تر خواهد بود.

بهترین برند باسکول ایرانی در بازار

بهترین برند باسکول ایرانی در بازاردر میان برند های متفاوت و مختلف و فراوانی که در تولید باسکول و ترازو دیجیتال دستی بر آتش دارند نام های ایرانی چون بی نظیر و محک فرصتی برای عرضه اندام داشته و خود را به مشتریان خود ثابت کرده اند با وجود باسکول دیجیتال چینی در بازار اما همچنان باسکول های ایرانی محک جای خود را در بازار سفت کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید