توضیحات باسکول پند دیواری ۳۰۰ کیلوگرم

باسکول پند دیواری ۳۰۰ کیلو گرم قابل استفاده در محیط های صنعتی که محدودیت فضا دارند یا تمایل خریدار بر این است که نمایشگر بر روی دیوار نصب گردد.
مقاومت بدنه ی باسکول و نمایشگر متحرک دستگاه موجب شده است تا باسکول پند در گروه باسکول صنعتی قرار گیرد .

نمایشگر های باسکول پند به صورت led بوده که از فاصله ی ۲۰ متری قابل رویت می باشد ، امکان اضافه نمودن نمایشگر جانبی دوم وجود دارد و خریدار می تواند نمایشگر دوم برای باسکول خریداری نمایید و دستگاه را به صورت وایرلس یا توسط سیم در محل دیگری قرار دهد .

باسکول صنعتی معرفی شده در کارخانه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد اما امکان استفاده از دستگاه با عنوان باسکول فروشگاهی در فروشگاه ها نیز امکان پذیر می باشد .

دستگاه توسط برق شهر و در زمان قطع برق از باتری پشتیبان تغذیه می نماید و دارای دو نمایشگر وزن و قیمت بوده که در صورت تمایل می توان قیمت کالا را وارد نمود تا همزمان با توزین ، قیمت کالا نیز توسط باسکول محاسبه گردد ، باسکول دیجیتال ۳۰۰ کیلویی پند دارای دقت فوق العاده ی ۵۰ گرم در تمام مدت توزین است .

دیجی اسکال نمایندگی باسکول پند و مرکز ارائه ی خدمات پس از فروش باسکول می باشد و پس از خرید ، دریافت خدمات و تعمیر باسکول در مدت گارانتی ۱۴ ماهه رایگان بوده و در زمان خدمات ۱۰ ساله هزینه ی تعمیرات باسکول دریافت می گردد .
منبع:دیجی اسکال

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید