باسکول دیجیتال چینی | میزان دقت در باسکول کمری چینی

باسکول در حقیقت ترازوی دیجیتال با ابعاد بزرگ است و جهت توزین مواد سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می گیرد

در گذشته از باسکول با حالت قپونی جهت توزین مواد حجبم استفاده می نمودند امروزه از باسکول دیجیتالی جهت توزین استفاده می گردد.

باسکول به دلیل توزین مواد حجیم و بزرگ باید دارای بدنه ی مقاوم بوده و پایه های توزین و کفه نیز از مقاومت خوبی برخوردار باشند تا بتوانند علاوه بر وزن مشخص شده مقداری بیشتر از حد مجاز برای تحمل بار اضافی را داشته باشند.

باسکول سیستمی الکترونیکی است که از نمایشگر و بدنه و نیز لودسل طراحی گردیده است و اطلاعات توزین پس از قرار گرفتن کالا بر روی کفه به نمایشگر انتقال می یابد، باسکول بهترین روش توزین برای مواد حجیم و بزرگ است.

انواع مختلفی از باسکول دیجیتالی موجود است ک باسکول دیجیتال چینی نمونه ای از آن است.

باسکول دیجیتال چینی | میزان دقت در باسکول کمری چینی

ليست قیمت باسکول دیجیتال چینی

ليست قیمت باسکول دیجیتال چینیباسکول چینی در مدل های گوناگون و یا لوازم باسکول  دیجیتال گوناگونی  تولید می گردد و قیمت باسکول چینی به نسبت تمامی باسکول های دیجیتال موجود در بازار مناسب و ایده آل بوده و برای اموری که به صورت غیر مدام و سبک می باشند توصیه می گردد.

باسکول های چینی بسته به نوع و اندازه و نوع نمایشگر باسکول چینی قیمت های متفاوت و متغییری را دارا است.

باسکول چینی را بیشتر با عنوان باسکول کمری شناخته ایم. قیمت باسکول دیجیتال کمری سیصد کیلو گرمی حدودا 600000 هزار تومان می باشد و یا قیمت باسکول دیجیتال کمری دویست کیلو گرمی حدودا 530000 هزار تومان می باشد و در نمونه های دیگر  با توجه به مقدار وزنی و کیفیت باسکول کمری قیمت های متفاوتی را دارا خواهد  بود.

از باسکول های چینی می توان در صنعت های مختلف استفاده کرد از جمله مصارف بالا در کارخانه های صنعتی مختلف، در میدان بار و در بازارهای تجاری مختلف برای اندازه گیری وزن محصولات خوراکی که درهر صنعت باسکول مورد نظر آن قیمت خاص به خود را دارا است.

باسکول های چینی بیش تر در مدل های کمری و کوچک در بازار تجاری خرید و فروش می شوند و باید گفت به همین دلیل باسکول های چینی را با نام باسکول کمری می شناسند ک در قیمت این محصول تاثیر بسزایی را دارد.

قیمت باسکول های دیجیتال چینی معمولی و یکصد گرمی از 350000 هزار تومان به بالا در حال عرضه می باشد.

انواع باسکول دیجیتال چینی در بازار ایران

انواع باسکول دیجیتال چینی در بازار ایرانمدل های گوناگون باسکول دیجیتال چینی در بازار به فروش می رسد. 

انواع باسکول دیجیتالی چینی در ایران شامل موارد زیر است:

  • باسکول صنعتی : باسکول صنعتی باسکول نسبتا حجیمی است که نسبت به باسکول های فروشگاهی مقاوم تر و برای مصارف سنگین و کارخانه ها مناسب است و همچنین از این باسکول ها در کارخانه ها بیشتر استفاده شده و توزین آن بین 500 کیلو گرم  تا 2 الی 5 تن است 
  • باسکول آویز
  • باسکول جاده ای : باسکول زمینی است که برای توزین ماشین آلان سنگین مورد استفاده قرار می گیردکه در انواع باسکول 60 تنی و 50 تنی و یا 20 تنی و 10 تنی است که پس از بررسی و بازدید تناژ آن مشخص می گردد. 
  • باسکول کمری 
  • باسکول دام و طیور
  • باسکول دام کش
  • باسکول لاشه کش چرخدار
  • باسکول بتنی :  از بتن و میلگرد های آجدار طولی و عرضی تشکیل شده است و از انواع آن باسکول بتنی پیش ساخته می باشد. 
  • باسکول فروشگاهی:  به باسکول الکترونیکی و زمینی گفته می شود که در فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد این باسکول ها نهایتا ظرفیت 500 کیلوگرم    دارد. 
  • باسکول تمام فلز: ترکیبی از تیر آهن و ورق است و به طور کل از اجزای فلزی ساخته شده است 
  • و..

باسکول کمری در بین انواع نام برده شده شناخته شده تر است و خرید و فروش آن نسبت به سایر انواع آن بهتر است. 

علاوه بر آن لودسل باسکول نیز به عنوان سنسور اندازه گیری نیز به شمار می آید. و لودسل باسکول چینی نیز در بازار موجود است.

خرید و فروش باسکول دیجیتال چینی

خرید و فروش باسکول دیجیتال چینیخرید و فروش باسکول های دیجیتالی  چینی در نمایندگی های موجود در سراسر کشور انجام می گیرد .

خرید باسکول دیجیتال چینی نسبت به سایر شرکت های اروپایی و… به خاطر ارزان بودن قیمت های  آن بیشتر است همچنین نمایندگی های فروش باسکول چینی  نسبت به سایر رقبا داری سود آوری بیشتری بوده و در ایران خریداران زیادی به سمت و سوء این محصولات چینی رفته و خریداری می کنند.

خرید و فروش باسکول دیجیتالی چینی در برخی از فروشگاه ها با تخفیفات ویژه عرضه می شود ک این تخفیفات تاثیر بسزایی در فروش محصولات فروشگاه ها دارد.

این را باید گفت  عمده فروشی در این محصولات از سوی نمایندگی های فروش باسکول  دیجیتال چینی  انجام می گیرد.

برای خرید انواع باسکول دیجیتال چینی باید یه نکاتی نیز توجه کرد ک اهمیت بسزایی دارد،  اول انکه جنس فروخته شده باید از نمایندگی مجاز حتما خریداری شود و از خرید از نمایندگی های جعلی چینی خودداری کرد دوم انکه کیفیت جنس بسیار اهمیت دارد و سوم انکه بسیار مهم تر از سایر نکات است ، این  است که باسکول های دیجیتال چینی حتما باید دارای خدمات پس از فروش  باشد تا خریدار از این بابت خیال خود را راحت کند و به جنس فروخته شده اطمینان حاصل کند.

سفارش اینترنتی باسکول دیجیتال چینی

سفارش اینترنتی باسکول دیجیتال چینیبرای خرید اینترنتی باسکول دیجیتال چینی علاوه بر مراجعه به فروشگاه ها و یا نمایندگی های موجود می توان به سایت های اینترنتی  باسکول های دیجیتالی چینی مراجعه کرد. 

این سایت ها علاوه بر فروش اینترنتی تخفیفات شگفت انگیزی را برای محصولات خود به صورت فصلی گذاشته تا خریداران به صورت جزئی یا فروشگاه ها به صورت عمده جذب این تخفیفات شوند و فروش خود را به مقدار زیادی بالا ببرند.

سایت های فروش باسکول  های دیجیتالی چینی زیادی وجود دارند و باید توجه داشت که  به سایت های معتبر و مجاز این شرکت ها و نمایندگی ها مراجعه کرد تا از خدمات پس از فروش آن برخوردار شد.

سایت های معتبر را می توان با نشان برتر و یا پرسش و جستجو در اینترنت یافت و از محصولات دیدن کرد و با اطمینان خاطر از این محصولات خریداری کرد. 

به عنوان مثال با مشاهده در سایت های فروش باسکول دیجیتالی ، باسکول چینی کمری 150 کیلوگرمی که در گروه باسکول فروشگاهی نیمه صنعتی قرار گرفته است فروش بیشتری را دارا هستند زیرا با باتری به صورت طولانی مدت کار نموده و وزن باسکول اندک است و دارای 12 ماه است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید