آشنایی با بهترین باسکول جاده ای تریلی کش

آیا می خواهید با بهترین باسکول های جاده ای آشنایی پیدا کنید؟ آیا می دانید که باسکول تریلی کش، نوعی از باسکول های جاده ای است که در ایران هم تولید می شود؟
باسکول های جاده ای، از گذشته تا کنون، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. چرا که کارایی باسکول جاده ای، در پایانه های باربری، کارخانه های تولیدی و غیره، بسیار زیاد بوده و کمتر دیده شده که در کارخانه تولیدی از باسکول جاده ای به منظور توزین میزان بار ورودی و یا خروجی، استفاده نشود.
به منظور آشنایی با باسکول های جاده ای، ابتدا لازم است چند نمونه از آن را شناسید. برخی از انواع باسکول جاده ای که به صورت دیجیتال عمل می کنند در ادامه آمده است:

  • باسکول تریلی کش
  • باسکول کامیون کش
  • باسکول ریلی
و … که همگی از نظر ساختار، ظرفیت میزان توزین، فونداسیونی که در ساخت آن ها به کار رفته، با یکدیگر متفاوت می باشند.
در این بخش، موضوع بحث، باسکول جاده ای از نوع تریلی کش است که به معرفی آن در ادامه پرداخته خواهد شد.
باسکول تریلی کش

باسکول جاده ای تریلی کش

جالب است بدانید که باسکول تریلی کش، همان باسکول ۶۰ تنی می باشد که در بازار قابل خریداری بوده و یا امکان سفارش ساخت آن به شرکت های تولیدی وجود دارد.
می دانید که وجود لودسل در باسکول، سبب شده تا دستگاه توزین مربوطه از دقت بالایی برخوردار باشد و بتواند به صورت دیجیتالی عمل نماید. لودسل هایی که در ساخت باسکول ۶۰ تنی یا همان تریلی کش مورد استفاده قرار می گیرد، بر دو نوع ۶ لودسل و ۸ لودسل است که در اصطلاح آن ها را ۶ پایه و یا ۸ پایه می گویند.
باسکول جاده ای ۶ لودسلی، ممکن است قیمت خرید کمتری داشته باشد، اما به مراتب دقت در اندازه گیری و توزین بار آن هم کمتر خواهد بود. زیرا باسکول جاده ای تریلی کش، معمولا در ابعاد ۱۶ متری تولید می شود و وجود ۶ لودسل در فونداسیون باسکول مورد نظر، سبب می شود تا فشار های وارده به آن زیاد باشد و دقت در اندازه گیری و توزین کاهش پیدا کند.
به همین منظور، بسیاری از کارخانه های تولیدی باسکول جاده ای در ایران، از ۸ لودسل برای ساخت باسکول مورد نظر استفاده می نمایند تا دقت در اندازه گیری که از مهمترین ویژگی هایی یک باسکول خوب است را دارا باشد.
نه تنها در ایران، بلکه کشور های زیادی، تولید انواع باسکول های جاده ای تریلی کش را بر عهده دارند. کارخانه های تولیدی فعال در ایران به شرح زیر می باشند:
  • شرکت تولیدی محک
  • شرکت تولیدی پند
  • شرکت تولیدی بی نظیر
و بسیاری از دیگر شرکت های تولیدی که بهترین باسکول جاده ای در انواع مختلف را به بازار عرضه می کنند.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید