شرکت سنجش دقیق کسری، خدمات و پشتیبانی پس از فروش تمام باسکول های دیجیتال صنعتی را در مدت 8 تا 48 ساعت انجام می دهد. خدمات پس از فروش در صنعت توزین، جزء لاینفک فروش و رضایتمندی مشتریان است.
هر محصولی که تولید و عرضه می شود، در حین انجام کار ممکن است به هر دلیلی از کار بیفتد و در کل سازمان اختلال ایجاد کند.
حتی در صنعت مواد غذایی، پشتیبانی پس از فروش، یک بخش اساسی و مهم به شمار می آید تا جلوی بسیاری از ناهنجاری ها گرفته شود.
خدمات پس از فروش در گروه صنعتی کسری:
دستگاه های توزین صنعتی دیجیتالی به دلایلی ذیل ممکن است، مشکل پیدا کرده و دیگر درست کار نکنند.
- موارد غیر تعمدی مانند نقص فنی که جزء لاینفک هر قطعه الکترونیکی و مکانیکی است
- عدم رعایت نکات مرتبط با استفاده درست از محصول
- عوامل زیست محیطی پیش بینی نشده مانند رعد و برق های شدید و ناگهانی
- موارد دیگر
هر کدام از اتفاقات بالا، اصلا اهمیتی ندارند.
مهم این است که دستگاه از کار افتاده و اختلالات گاهی جبران ناپذیری به سازمان، کارخانه، بنادر و حتی یک کارگاه کوچک می رساند.
موارد معیوب باید شناسایی شده و هر چه سریعتر باسکول صنعتی مورد نظر چه جاده ایی و چه غیر جاده ای، تعمیر شده و همه چیز به حالت عادی برگردد.
باسکول کسری و ایران، با توجه به اهمیت فوق، بر اساس بعد مسافت، پشتیبانی از مشتریان عزیز را در مدت 8 تا 48 ساعت انجام می دهد.
رضایتمندی شما اعتبار ماست.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.