مرکز فروش باسکول جاده ایی 60 تن 50 تنی 30 تن کسری

وب سایت باسکول کسری، مرکز خرید و فروش انواع باسکول های جاده ایی 60 تن، 50 تنی، 30 تن، 20 تنی، 10 تنی و 8 تنی، لیست قیمت های محصولات توزین دیجیتال را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.
گروه صنعتی کسری باسکول، با توسعه و گسترش فن در این صنعت، توانسته است باسکول های جاده ایی بسیار با کیفیت و در انواع مختلف صفحه از بتنی پیش ساخته تا نیم بتن نیم فلز ارائه کند، که معتبرترین مرکز فروش این محصولات شده است.
همچینین انواع باسکول جاده ایی با لودسل های مختلف، تنوع در مارک و طرفیت های مختلف را در دسترس مخاطبان و کاربران عزیز قرار دهد.
باسکول های جاده ایی 60 تن مختص وسیله نقلیه تریلی، باسکول جاده ایی 50 تنی مخصوص کامیون جفت و 30 تن مخصوص کامیون تک در جاده، باسکول جاده ایی 20 تنی برای خاور و همینطور 8 تنی برای توزین نیسان و وانت می باشند.
در این گروه صنعتی، انواع باسکول های غیر جاده ایی دیجیتال موسوم به صنعتی نیز ارائه و به فروش می رسد.
باسکول های صنعتی دیجیتالی از 100 کیلویی تا 5 تنی به صورت محافظ گارد و کفه ای برای کاربرد های فراوان نیز خرید و فروش میشود.
سایت کسری، عرضه کننده انواع باسکول های دیجیتال جاده ایی و صنعتی، مطالب مختصر ولی زیادی را منتشر کرده است که می توانید با مطالعه آنها آشنایی بیشتری از این صنعت بدست آورید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید