چرا اغلب فروشگاه ها در هنگام عرضه باسکول میدانی ۵۰۰ کیلوگرمی در رابطه با مزیت های آن به مشتریان خود مشاوره میدهند؟ آیا این اقدام تأثیری در انتخاب مشتری خواهد داشت؟
قطعاً وقتی خریداران برای تهیه باسکول میدانی به فروشگاه ها مراجعه می کنند، سعی دارند از تجربیات آنها نیز بهره گیرند. زیرا عرضه کننده ها باسکول های مختلف را شناخته و میتوانند مزیت آنها را به مشتریان خود اعلام کنند.
باسکول های ۵۰۰ کیلوگرمی به دلیل سایز مطلوب، در مکانهای مختلف قابل تعبیه بوده و به راحتی می توان به کمک آنها کالاهای مختلف را توزین میکرد. وقتی نمایندگی ها بتوانند مدلهای مختلف این نوع باسکول را ارائه دهنده در جلب توجه مشتریان خود موفق تر خواهند بود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.