ساخت باسکول استاندارد و هدف از تدوین سیستم های ارزیابی در اداره استاندار بریا باسکول های جاده ای دیجیتال چیست؟ بدون اجرای قوانین است استاندارد، بحث شرعی بودن توزین محصولات مختلف زیر سوال می رود.
در ادامه شما با معنای استاندارد بدونه نام بردن از پروتکل ها آشنا می شوید.
باسکول ۶۰ تن استاندارد شده:
اجرای استاندارد در ساخت باسکول جاده ای و غیر جاده ای دیجیتال یعنی چه؟
- استاندارد در سیستم های توزین و تدوین آن، مشخص کردن روشهای استاندارد در سنجش محصولات می باشد.
- استاندارد بودن از اندازه گیری وزن و نیرو، تا دستیابی به وزن یا خروجی های بسیار دقیق، یکنواخت در کلیه تولیدات صنعت توزین می باشد.
- رعایت استاندارد، در تمام وزن های موجود و تجهیزات در حال ساخت برای سنجش وزن در سطح کل کشور می باشد.
چه باسکول هایی باید استاندارد داشته باشند؟
تمام باسکول های تولید شده توسط شرکت های باسکولسازی نیازمند داشتن نامه های تولید با قوانین استاندارد هستند.
- ساخت باسکول با در نظر گرفتن پروتکل های استاندارد، برای تمام وزن ها یا ظرفیت ها و مقیاسهای لحاظ می شود.
- ساخت باسکول جاده ای دیجیتال مشمول استاندارد اجباری و رعایت آنها در روند ساخت و ساز هستند.
ماشین توزین برای کالیبراسیون و دادن نامه استاندارد:
استاندارد باسکول بتنی ۶۰ تن:
باسکول جاده ای بعد از ساخت، باید دارای مجوز تایید صلاحیت از سازمان استاندارد باشند.
کلیه وسایلی که فاقد علامت استاندارد باشند یعنی سیستم های جهانی در آنها اجرا نشده است. این وسایل غیر قانونی می باشند.
گرفتن نامه استاندارد از اداره اوزان و مقیاس:
اجباری بودن استاندارد سازی در محصولات و در حین ساخت باسکول های جاده ای، کمک به مصرف کنندگان در اعتبار و اعتماد نزد مشتریانشان خواهد کرد.
تمام سیستمهای اجرا شده در باسکول کسری، در کل کشور دارای مجوز و تایید های استاندارد می باشد.
مصرف کنندگان عزیز باید حتماً برای باسکول های ۶۰ تن و ۵۰ تنی درخواست نامه استاندارد از تولید کننده داشته باشند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.