تجهیرات و اجرای باسکول های جاده ایی سنگین 60 تن

تجهیرات باسکول دیجیتال جاده ایی چیست؟ نصب و اجرای باسکول های ماشین سنگین مانند 60 تن یا 50 تنی چگونه انجام می شود؟
سوالات بالا برای اکثر کاربران و مصرف کنندگان صنعت توزین جاده ای یا باسکول های دیجیتال، دغدغه هایی ایجاد می کند که با توضیح مختصر ذیل، قصد برطرف کردن آنها را داریم.


تجهیرات باسکول های جاده ایی معروف به ماشین سنگین:

در تولید این دستگاه ها، در بخش مکانیک مواد اولیه مانند آهن، بتن با عیار مشخص، میلگرد، مواد چسبنده خاص و میکرو سیلیس مصرف می شود.
در بخش الکترونیک از لودسل یا Loadcell با استاندار OIML ساخت کشورهایی مانند آلمان و اسپانیا، نمایشگر یا Indicator و چاپگر یا Printer و جعبه تقسیم کننده یا Jbox استفاده می شود.

اجرای باسکول های جاده ایی 60 تن یا 50 تن:
اجرای این تجهیزات یا دستگاه ها، یعنی نصب و پیاده سازی انواع باسکول از 60 تن تا 8 تن جاده ایی، جانمایی صفحات باسکول، اجرای صحیح و دقیق یا نصب با دقت بالای لودسل ها، ارتباط آنها با نمایشگر یا نشان دهنده و کالیبره کردن باسکول در اتمام عملیات اجرای آن، روشن کردن باسکول (60 تن یا 50 تن)، تحویل به خریدار است.
پس از آن، به مدت ده سال خدمات پس از فروش، تا 4 سال گارانتی و پشتیانی از باسکول جاده ای مانند 60 تن مثال بالا ادامه دارد.
انواع باسکولهای جاده ایی از نوع دیجیتالی با ظرفیت 80 تن، 60 تن، 50 تن، 30 تن، 20 تن، 10 تن و 8 تن برای داخل کشور، ظرفیت 120 تن و 100 تن برای صادرات در وب سایت کسری به فروش می رسد.
بازدید از بخشهای مختلف سایت می تواند به شما کمک بیشتری بکند و در نهایت می توانید با همکاران تیم کسری تماس بگیرید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید