هزینه ساخت باسکول بتنی جاده ای

آیا می دانید چه میزان هزینه ای برای ساخت باسکول جاده ای بتنی مد نظر قرار می گیرد؟ آیا باسکول بتنی هزینه ساخت بیشتری خواهد داشت یا باسکول های تمام فلز؟
باسکول ها می توانند در انواع مختلفی به بازار عرضه شوند. هر یک به نحوی اندازه گیری و توزین بار را انجام می دهند. باسکول جاده ای، یکی از باسکول های دسته سنگینی می باشد که برای توزین بار ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از باسکول، بر اساس نوع سفارش مشتری ساخته می شود و می تواند از جنس بتنی باشد و یا فلزی. البته نمونه های دیگری از باسکول جاده ای هم وجود دارد که بخشی از آن، بتنی بوده و بخش دیگر آن، ساخته شده از فلز می باشد و به این نوع از باسکول جاده ای، باسکول ترکیبی می گویند.
تمام باسکول هایی که امروزه در بازار خرید و فروش می شوند، از نوع دیجیتال بوده و در ساخت آن ها از مدار های دیجیتالی استفاده شده است. به همین دلیل، دقت اندازه گیری آن ها به اندازه چشم گیری زیاد شده است و بار ماشین ها را با دقت بالایی اندازه گیری می نمایند.

باسکول بتنی

تعیین هزینه ساخت باسکول جاده ای

یکی از مسائلی که مد نظر خریدار باسکول های جاده ای قرار می گیرد، هزینه های مرتبط به ساخت آن می باشد. بسیاری تمایل دارند باسکول دیجیتال جاده ای را با قیمتی مناسب خریداری کنند. این افراد می توانند باسکول بتنی را برای ساخت سفارش دهند.
شاید با خود فکر کنید که جنس ساختمان باسکول می تواند تاثیری در دقت اندازه گیری باسکول داشته باشد. اما چنین نیست و تنها چیزی که دقت باسکول را تحت الشعاع قرار می دهد، فونداسیون باسکول مورد نظر و همچنین نوع لودسل و پلاتفرمی است که در ساخت آن به کار گرفته می شود.
مسلم است که باسکول جاده ای از نوع بتنی، زیرا مواد اولیه سازنده ارزان قیمتی داشته و اغلب به صورت پیش ساخته در اختیار مشتری قرار می گیرد، هزینه ساخت کمی را به خود اختصاص می دهد. اما باسکول تمام فلز، به دلیل اینکه دارای وزن بالایی هستند، قیمت خرید و فروش آن ها هم بیشتر از نوع بتنی خواهد بود.

ویژگی های مثبت باسکول بتنی جاده ای

  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر رطوبت و حرارت
  • هزینه ساخت مناسب و مقرون به صرفه
  • نصب ساده و آسان
  • قابلیت نصب آن بر روی زمین و یا داخل زمین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید