نمایندگی فروش باسکول صنعتی ۵ تن

آیا باسکول صنعتی، تنها می تواند بار هایی به وزن ۵ تن را اندازه گیری نماید؟ آیا در نمایندگی فروش و عرضه دستگاه های توزین و ترازو، باسکول در نوع صنعتی هم به فروش می رسد؟
باسکول مورد استفاده در صنایعی می باشد که امکان به کارگیری ترازو برای آن ها وجود ندارد. باسکول های صنعتی می توانند از وزن های ۱٫۵ تن تا ۱۰ تن را اندازه گیری و توزین نمایند.
باسکول صنعتی باید به گونه ای ساخت و طراحی شود که صفحه کفه آن، از جنس بسیار محکمی بوده تا در مقابل ضربه و فشار زیاد، مشکلی برایش به وجود نیاید. اگر به دنبال خرید بهترین نوع باسکول صنعتی هستید که حداکثر تا ۵ تن را بتواند اندازه گیری نماید، بهتر است باسکول های خوب و باکیفیتی را که در چهار قسمت صفحه و کفه خود دارای ۴ لودسل می باشند، خریداری نمایید.
نه تنها به کمک نمایندگی های فروش می توان باسکول صنعتی را در وزن های مختلف از قبیل ۵ تن خریداری کرد، بلکه سایت های خرید و فروش اینترنتی هم که جزو عاملان فروش در فضای مجازی به شمار می روند، باسکول صنعتی، جاده ای، فروشگاهی و … را در اختیار مشتری قرار می دهند.
جالب توجه است که شرکت های تولید کننده باسکول صنعتی از قبیل پند و محک، با در نظر گرفتن تقریبا ۱۰ سال گارانتی، این امکان را به افراد خریدار داده اند تا در صورت بروز مشکلاتی برای باسکول، بدون هزینه آن را تعمیر و یا قطعاتش را تعویض نمایند.
افراد خریدار باسکول صنعتی، می توانند آپشن هایی را با توجه به نیاز خود، به باسکول اضافه نمایند. این مشخصات و آپشن ها می تواند امکان قطع توزین در هنگام زیاد شدن وزن بار از یک میزان مشخص، امکان اتصال به کامپیوتر و سیستم هایی از این قبیل، قابلیت وصل شدن به سخت افزار و نرم افزار، به شمار رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید