مرکز فروش باسکول ۶۰ تنی دست دوم

باسکول ۶۰ تنی جاده ای چه باسکولی است؟ می دانید که چه نوع باسکول هایی را می توان در ظرفیت وزن ۶۰ تنی از مرکز فروش انواع دستگاه های توزین خریداری کرد؟ مسلم است که قیمت خرید و فروش باسکول ۶۰ تنی دست دوم کمتر از نو آن می باشد.
می دانید که باسکول در وزن های مختلفی تولید می شود. باسکول های جاده ای دستگاه ههای توزین ماشین های سنگین مانند تریلی هستند.

باسکول ۶۰ تنی جزو باسکول های سنگین وزنی است که بیشتر در کارخانه های صنعتی به شکل باسکول کفه ای و یا در پایانه های باربری به شکل باسکول جاده ای مورد استفاده قرار می گیرد.
باسکول دارای قطعات بسیار حساسی نسبت به وزن است که سبب می شود تا دقت بالایی را در اندازه گیری وزن بار ها داشته باشد.

قطعاتی نظیر لودسل و یا حسگر های وزن که حساسیت بالایی را شامل می شوند، امروزه در باسکول های دیجیتال موجود در بازار به کار گرفته می شوند.

بسته به نوع باسکول که ممکن است کفه ای باشد، لودسل در چهار گوشه کفه فلزی باسکول قرار گرفته و همین نوع طراحی سبب می شود تا وزن بار و یا محصولی که بر روی آن قرار گرفته را با بالاترین دقت اندازه گیری نماید.

باسکول 60 تنی
برخی از کارخانه ها، پایانه های باربری و اصنافی از این دسته، ممکن است به دلایلی تمایل به فروش باسکول های کارکرده خود داشته باشند.

از طرفی هم افرادی هستند که نیاز به خرید باسکول ۶۰ تنی و سنگین وزن داشته اما نمی خواهند هزینه های مربوطه به یک باسکول ۶۰ تنی نو را بپردازند.

این افراد می توانند باسکول ۶۰ تنی دست دوم و در حد نو را با قیمت مناسب تری خریداری کنند.

باسکول 60 تنی

برای یافتن افرادی که قصد فروش باسکول دست دوم خود را دارند، سایت های اینترنتی خرید و فروش باسکول می تواند گزینه مناسبی باشد.
در این سایت ها افراد آگهی هایی را پیرامون فروش و یا خرید دستگاه توزین نظیر باسکول ۶۰ تنی نو و یا دست دوم قرار می دهند و این امکان را به خریدار و یا فروشنده باسکول می دهند تا به راحتی بتواند در رابطه با قیمت، مشخصات فنی و مسائلی از این دسته، اطلاعات کافی کسب کرده و اقدام به خرید نمایند.

بیشتر بخوانید: بارکدخوان فروشگاهی

کسری باسکول
مرکز فروش و سایت های عرضه کننده اینترنتی، امروزه به خرید و فروش انواع دستگاه های صنعتی همچون باسکول ۶۰ تنی، توزین و …، بها داده است.

وب سایت حاضر امکان خرید سریع و بدون هزینه زمان و ترابری، باسکول و دستگاه هایی از این قبیل را برای افراد فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: ترازو دیجیتال

2

    • سلام شماره شما مشخص نمی باشد. فروش باسکول 60 تنی نیاز دارید یعنی دست دوم دارید؟ با مهندس کسری 09123202389 لطفا تماس بگیرید. با تشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید