لیست قیمت باسکول دیجیتالی ۵۰۰ کیلویی

آیا قیمت باسکول ۵۰۰ کیلویی از نوع دیجیتال، به نست باسکول مکانیکی با همین وزن، بیشتر است یا نه؟ لیست قیمت انواع باسکول ها با قابلیت اندازه گیری در وزن های مختلف را چگونه می توان پیدا کرد؟
ترازو، باسکول دیجیتال و باسکول مکانیکی، در زمره دستگاه های توزینی هستند که کاربرد زیادی در اصناف گوناگون دارند. کارخانه های صنعتی و صنف هایی از این قبیل که امکان استفاده از ترازو را در شغل خود ندارند، باید باسکولی را به کار گیرند که قابلیت توزین تا وزن های بالا در حد ۵۰۰ کیلویی را داشته باشد.

باسکول دیجیتال محک قیمت آن بسیار مناسب می باشد.

اجزای سازنده باسکول دیجیتالی

باسکول های دیجیتالی که مدت زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی گذرد، از اجزای مختلفی همچون پلاتفرم، کفه فلزی ضد ضربه و مواردی از این قبیل ساخته شده اند که نمونه های مشترکی از این قطعات را می توان در باسکول مکانیکی قدیمی هم یافت. اما قطعاتی هم هستند که در ساخت باسکول دیجیتال به کار گرفته شده و همین مسئله سبب شده تا دقت اندازه گیری و توزین بار در این نوع از باسکول ها، افزایش پیدا کند. این قطعات چیزی نیستند جز لودسل و حسگر های وزن.
لودسل و حسگر وزن در کارخانه های تولیدی، تنظیم و کالیبره می شوند و بر خلاف تصور خیلی ها که فکر می کنند باسکول دیجیتالی دارای عیبی نظیر خارج شدن از تنظیمات اصلی را می باشد، کمتر دیده شده که باسکول از کالیبره شدن کارخانه خارج شود.

باسکول های دیجیتال به نسبت باسکول مکانیکی، نیاز به مراقبت بیشتری داشته و حتی الامکان در کارخانه ها و یا فضا هایی که گرد و غبار وجود دارد، بهتر است از آن استفاده نشود.
باسکول دیجیتال در وزن های مختلفی به بازار عرضه می شود و هر شخص خریدار می تواند با ارتباط برقرار کردن با بخش فروش شرکت تولیدی مد نظر خود، باسکول با آپشن های خاص، وزن دلخواه و … را سفارش ساخت دهد.

باسکول ۵۰۰ کیلویی یکی از باسکول هایی است که آن را می توان به صورت کفه ای و یا آویز در کارخانه ها و مراکز تولیدی پیدا کرد. البته برخی از میادین توزیع میوه و صنف هایی از این دسته هم از باسکول ۵۰۰ کیلویی در شکل های مختلف از قبیل دام کش استفاده می کنند.
برای اینکه بتوانید باسکول مورد نظر خود را مطابق با بودجه ای که در اختیار دارید خریداری کنید، پیشنهاد می شود تا لیست قیمت دستگاه توزین تولیدی در کارخانه های معتبری همچون محک، بی نظیر و … را از سایت های زیر نظر این تولیدی ها پیدا کرده و مورد مطالعه قرار دهید.
در لیست قیمت برخی از کارخانه ها، مشخصات فنی از قبیل وزن باسکول، آپشن هایی که دارا می باشد و غیره، بیان خواهد شد.

لیست قیمت باسکول دیجیتالی ۵۰۰ کیلویی

سفارش باسکول دیجیتال محک به صورت عمده

سفارش باسکول دیجیتال محک به صورت عمدهباسکول دیجیتالی محک به صورت عمده را می توان از این کارخانه یا نمایندگی های متفاوت آن در سراسر ایران خریداری کرد. این نمایندگی ها عمدتاً در مراکز استان ها یا کلان شهرها می باشند و دسترسی به آنان آسان است.

نمایندگی های شرکت تولیدی باسکول محک، وظیفه پخش و فروش محصولات را دارند و در عین حال، سفارش مشتریان را نیز جمع آوری می نمایند و سپس به کارخانه انتقال می دهند. از این طریق به راحتی می توان باسکول دیجیتالی سفارش داده شده را در مقدار مختلف خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد.

در کنار این، سایت های اینترنتی مختلفی وجود دارند که باسکول دیجیتالی شرکت تولیدی محک را به فروش می رسانند. این وب سایت ها به گونه کار واسطه را انجام داده و کالا را به مشتری می رسانند. به شکلی از اشکال این فروشگاه ها اینترنتی نمایندگی باسکول محک هم می باشند.

مراکز معتبر پخش باسکول دیجیتال محک

مراکز معتبر پخش باسکول دیجیتال محکشرکت تولیدی باسکول دیجیتالی محک، در تهران و شهرستان ها نمایندگی های گوناگونی دارد. این نمایندگی ها به نوعی، مراکز معتبر پخش باسکول دیجتیالی محک به شمار می روند. برای مثال اگر می خواهید باسکول محک 200 کیلویی یا بالاتر از آن را خریداری نمایید، به این نمایندگی ها در شهرستان سر  می زنید و آن را سفارش می دهید یا اگر در انبار موجود باشد، به دست تان می رسانند.

مراکز دیگری نیز برای فروش باسکول دیجیتال محک وجود دارد که این مراکز، فروشگاه هایی هستند که محصولات این شرکت را به دست خریداران می سپارند.

بزرگترین واردکننده باسکول با کیفیت در ایران

بزرگترین واردکننده باسکول با کیفیت در ایراندر کنار شرکت هایی که در کار تولید باسکول در کشور هستند، برخی از شرکت ها نیز باسکول های متنوعی را وارد بازار می کنند. شایان ذکر است که با این شرایط ارزی، طبیعتاً این باسکول ها گران تر می باشند و در این جاست که باسکول ایرانی به صرفه تر است.

در این زمینه شرکت های واردکننده زیادی هستند که انواع باسکول را از کفه ای، صنعتی، قطار کش، جاده ای و … را وارد بازار می نمایند. در سال های اخیر، باسکول دیجیتال چینی نیز به وفور در بازار پیدا می شد. این باسکول ها در کنار باسکول های ایرانی رقابت می کردند.

بهرحال شرکت های زیادی هستند که در کار تولید و یا واردات باسکول با کیفیت می باشند. این شرکت ها هر کدام شان از خود وب سایت های مختلفی دارند که می توانید با مراجعه به این وب سایت ها، بهترین نوع باسکول را پیدا و خریداری کنید.

مراجعه به فروشگاه های اینترنتی نیز راه دیگری می باشد که شما می توانید باسکول مورد نظرتان را خریداری کنید. در این فروشگاه های آنلاین، انواع و اقسام باسکول ها در معرض فروش گذاشته شده و شما با اطمینان خاطر باسکولی را که نیاز داشتید می خرید و مورد استفاده قرار می دهید. البته در این زمینه نباید این نکته را فراموش کرد که خرید را از وب سایت های معتبر انجام دهید.

لیست قیمت روز باسکول دیجیتال محک

لیست قیمت روز باسکول دیجیتال محکباسکول دیجیتال محک، دارای قیمت های متفاوتی می باشد که هر کدام بستگی به جنس، کارایی و توزین کالا دارد. در این زمینه برخی از وب سایت های اینترنتی قیمت باسکول سنگی یک تنی و غیره را اعلام کردند. در زیر به چند نمونه از باسکول های محک و قیمت آن اشاره می شود:

  • قیمت باسکول محک، 500 کیلویی مدل 13000 دیواری، قیمت: 24700000 ریال
  • قیمت باسکول محک 500 کیلویی مدل 13000 ثابت با سینی استیل، قیمت: 27000000 ریال
  • قیمت باسکول 500 کیلویی محک مدل 13000 ثابت گالوانیزه، قیمت: 24500000 ریال

شرکت طراحی و ساخت باسکول دیجیتال

شرکت طراحی و ساخت باسکول دیجیتال در ایران شرکت های مختلفی وجود دارند که در کار طراحی و ساخت باسکول دیجیتال می باشند. یکی از این شرکت ها که ترازوی ایرانی و باسکول را تولید می کند، شرکت تولیدی محک می باشد. این شرکت انواع و اقسام باسکول ها را با قیمت های مختلف در دسترس مشتریان قرار می دهد. در کنار این شرکت، چند شرکت تولیدی دیگری نیز هستند که مدل های متنوعی از باسکول دیجیتالی را به بازار عرضه می نمایند.

2

  1. باسلام باسکول۵۰۰کیلویی میخوام باهاش لاشه گوسفند وگاو وزن کنم دیجیتال باشه قیمت چنده خودم دوتا دارم قدمت هشتاد ساله داره میتونم دیجیتال روش نسب کنم قیمت بدین وراهنمایی ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید