لیست تولید کنندگان انواع باسکول دیجیتال

آیا می توانید لیست شرکت ها و تولید کنندگان انواع باسکول دیجیتال و مکانیکی که در ایران فعالیت دارند را ارائه دهید؟ در خصوص کیفیت محصولات تولیدی این شرکت ها چه می دانید؟
در ایران، همانند بسیاری از کشور های پیشرفته، صنعت ساخت و توزیع انواع باسکول دیجیتال، دستخوش تغییرات بسیاری بوده و پیشرفت آن قابل تحسین است. باسکول و ترازو، هر دو نوعی از دستگاه های توزین به شمار می روند و تنها تفاوت این دو در میزان ظرفیت توزین می باشد. به عبارتی دیگر، باسکول می تواند وزن های بیشتری را توزین نماید و ترازو برای اندازه گیری وزن های سبک و کم مناسب است.
هنگامی که باسکول های دیجیتال در انواع مختلف به بازار عرضه شدند، دیگر تقاضای چندانی برای باسکول های مکانیکی در بازار وجود نداشت. اما به هر حال، هنوز اصنافی هستند که برای توزین بار و محصولات تولیدی خود، نیاز به باسکول قدیمی داشته و نمی توانند باسکول دیجیتال را به کار بگیرند.

تولید کنندگان باسکول دیجیتال در ایران کدامند؟

همانطور که گفته شد، صنعت باسکول سازی در ایران بسیار پیشرفت کرده و کارخانه های بسیاری در این حیطه تاسیس شده و مشغول به فعالیت هستند. اگر بتوان از برخی تولیدکنندگان باسکول به عنوان بهترین کارخانه های تولیدی نام برد، پند، محک، بی نظیر و توزین الکتریک، جزو برترین کارخانه های لیست تولید کنندگان باسکول در ایران به شمار خواهند رفت.

انواع باسکول های دیجیتال که بسته به نوع استفاده، دارای گونه های مختلفی می باشند، دارای اجزا و قطعات گوناگونی هستند. قطعاتی مثل لودسل که در ساخت انواع باسکول دیجیتال به کار گرفته می شود، می تواند میزان دقت باسکول و ظرفیت توزین را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: باسکول دیجیتال
هنگامی که یک باسکول دیجیتال، از دقت توزین بالایی برخوردار باشد و ظرفیت بالایی را در اندازه گیری وزن های سنگین شامل شود، مسلما قیمت خرید و فروش آن هم بالا خواهد رفت. انصافا لیست تولید کنندگان و شرکت هایی که در چند سطر گذشته ارائه شد، باسکول های خوب و باکیفیتی را به بازار عرضه کرده و قیمت مناسبی را برای فروش آن در نظر می گیرند. البته برخی از این کارخانه ها، شرایط فروش ویژه ای را برای افراد در نظر می گیرند که همین مسئله سبب جذب مشتری به شرکت تولیدی مربوطه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ترازو دیجیتال

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید