قیمت فرغون باسکول دار دیجیتال کسری

فرغون باسکولی دیجیتال چیست؟ قیمت آن بر چه اساسی تعیین می شود؟ در چه ظرفیت هایی به بازار ارائه می شود؟ در چه مکان هایی کاربرد دارد؟ همه و همه سوالاتی است که ذهن خریداران و جامعه هدف دستگاه فوق را به خود مشغول کرده است.
سعی می شود در چند پاراگراف ذیل و بصورت مختصر به سوالات بالا جوابهای مفید داده شود.

فرقون باسکول دار دیجیتال:

فرغون وسیله ای در مرغداری ها، انبارهای غله و البته در پروژه های ساختمانی می باشد که وقتی با لودسل و نمایشگر که فناوری دیجیتال دارند، ترکیب شود، دستگاهی مناسب به صورت باسکول دار و مخصوص برای توزین در مرغداری و انبارهای غله و مکان های مختلف می باشد.
فرغون باسکولی یا فرغون باسکول دار بیشتر مخصوص توزین خوراک دام است.
همانطور که در عکس مقابل مشاهده می فرمایید، دستگاه های توزین فرغونی به صورت ساده و تک چرخ، دو چرخ و در مدل های هاپر مانند تصویر ذیل در ظرفیت 1200 تن و کمپرسی دیجیتال، 4 چرخ هم تولید می شوند.

فرغون باسکول دار

در مدل کمپرسی دیجیتال و هاپر، درب کشویی که با اهرم معمولاً باز و بسته می شوند، جهت تسهیل خروج خوراک دام به چاله مخصوص می باشد.

ظرفیت باسکول فرغونی و قیمت آن:

فرغون باسکولی در ظرفیت 250 کیلو گرم تا 1200 کیلویی تولید و عرضه می شوند.
قیمت انواع فرغون باسکول دار، با توجه به ظرفیت و لگن  آن، متفاوت است.
مشاوران وب سایت پس از نیاز سنجی سازمان و کارخانه ی کاربران و مصرف کنندگان، مدل مناسب را به همراه قیمت برای انتخاب، اعلام می نمایند.

مکان های مورد استفاده باسکول فرغون دار دیجیتال:

در ارتباط با کاربرد باسکول های فرقونی دیجیتال، همانطور که در بالا اشاره شده است، در صنعت دام و طیور و برخی پروژه های عمرانی کاربرد فراوان دارند.

فرغون دیجیتال

خریداران تجهیزات صنعتی در سراسر کشور می دانند که می توانند انواع فرغون باسکول دار دیجیتالی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق این مرکز با قیمت های بسیار عالی تهیه نمایند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید