قیمت عرضه باسکول دیجیتال در خاورمیانه و ایران

آیا قیمت عرضه باسکول های جاده ای دیجیتال در خاورمیانه و ایران متفاوت است؟ آیا می توان باسکول های بتنی پیش ساخته 120 تا 60 تن را به خارج از ایران صادر کرد؟
سایت کسری، ارائه دهنده و عرضه کننده انواع باسکول جاده ای سنگین برای ایران و فوق سنگین برای معادن و خاورمیانه می باشد، که قیمت عرضه آنها متفاوت است.
تجهیزاتد توزین که به خاورمیانه و کشورهای همسایه صادر می شوند، ار دسته فوق سنگین یعنی از 60 تن تا 120 تن و برای معادن 200تنی است.
صددرصد قیمت عرضه و فروش انواع باسکول دیجیتال فوق سنگین برای خاورمیانه بیشتر است، هم بدلیل ظرفیت بالا و هم بدلیل اینکه صفحاتشان با ابعاد بیشتری ساخته می شود.
از طرفی برای صادر کردن باسکول جاده ای دیجیتال به خاورمیانه (هر نقطه از آن) قیمت حمل و نقل، هزینه ها و مخارجی بیش از ایران، باید در نظر گرفت.
پاسخ سوال دوم:
برای صادر کردن باسکول جاده ای دیجیتال به خاورمیانه بهتر است که دستگاهای توزین از جنس تمام فلز یا فلزی، باشند، زیرا هم طرفدار بیشتری دارند و هم قیمت هزینه حمل بار ترافیکی برای دستگاههای بتنی در نظر گرفته می شود که بیشتر از قیمت هزینه حمل تریلر معمولی برای باسکولهای تمام فلزی است.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید