قیمت روز انواع باسکول قپانی

آیا از قیمت روز دستگاه های توزین، از چه راهی می توان مطلع شد؟ به نظر شما، ترازو و باسکول های قپانی در انواع مختلف، با وجود باسکول دیجیتال، هنوز هم در بازار تقاضا خواهند داشت؟
با وجود اینکه امروزه علم پیشرفت کرده و باسکول های متنوع دیجیتالی به بازار عرضه شده است، اما هنوز هم اصنافی هستند که برای توزین بار و یا محصولات خود، نیاز دارند تا از باسکول قپانی استفاده نمایند. باسکول های قپانی در انواع مختلف صنعتی و فروشگاهی که به آن باسکول دو کفه ای گفته می شود، وجود دارند. باسکول قپانی، هرچند دقت چندان بالایی ندارد، اما وسیله ای مناسب برای اصنافی می باشد که به دلیل وجود گرد و خاک و یا غبار در هوا محیط کارشان، امکان استفاده از باسکول دیجیتالی را ندارند. در شکل بالا‏، نمونه ای از باسکول قپانی نشان داده شده است که در کارخانه های صنعتی نظیر گچ سازی و … که دارای آلودگی های هوایی بوده و امکان استفاده از باسکول دیجیتال در آن ها وجود ندارد‏، به کار گرفته می شود.
هم باسکول دیجیتال و هم باسکول قدیمی قپانی، برای اینکه به خوبی کار کند، نیاز به نگهداری و تعمیرات دارد. باسکول دیجیتال نباید از کالیبره و تنظیم دستی خارج شود و باسکول قپانی هم نباید دیر به دیر روغن کاری و تمیز شود. در غیر اینصورت، باسکول ها نمی توانند با دقت بالایی میزان وزن بار و محصولات را توزین نمایند.
باسکول قپانی را در اصطلاح باسکول مکانیکی هم می گویند. زیرا برای اینکه وزنی را اندازه گیری نماید، باید به صورت دستی تنظیم شود. اما باسکول دیجیتال چنین نبوده و بهترین نوع آن می تواند خود به صورت اتوماتیک و خودکار صفر شود و به حالت اولیه قبیل از توزین بار بازگردد.
چیزی که واضح و مبرهن می باشد، این است که قیمت خرید و فروش باسکول دیجیتال، تا حد زیادی با قیمت باسکول قپانی متفاوت می باشد. زیرا در ساخت باسکول دیجیتال، قطعات و لوازم بسیار پیچیده ای استفاده شده و دارای قابلیت های زیادی هم هست، اما باسکول قپانی دستگاه توزین ساده ای بوده که از قدیم تا به امروز در برخی از صنف ها کاربرد دارد.
سایت هایی در فضای مجازی مشغول به فعالیت می باشند و قیمت روز دستگاه های صنعتی که انواع مختلف باسکول از نوع دیجیتال و قپانی هم شامل آن ها می شود را بر روی سایت به روز رسانی می نمایند. اگر بتوانید از طریق جست و جو در موتور هایی نظیر گوگل، این سایت ها را پیدا کنید، هم می توانید از قیمت روز باسکول مورد نظر خود مطلع شوید و هم در صورت نیاز می توانید به صورت اینترنتی، غیر حضوری و همچنین با بهره گیری از شرایط خرید فوق العاده، باسکول قپانی، مکانیکی و یا دیجیتالی مد نظرتان را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید