قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای برای حمل مواد تا 60 تن ظرفیت (80 تن بار غیر مجاز) با قیمت های مناسب در بازار به صورت لیست می تواند در اختیار مشتریان قرار گیرد اما برخی از کاربران و صنعتگران بدلیل صرفه جویی در هزینه ها و یا کاربرد کمتر باسکول دیجیتال در مجموعه شان، نیاز به خرید دستگاه های توزین جاده ای و یا غیر جاده ای دست دوم دارند.
وب سایت حاضر (کسری باسکول) این نیاز مشتریان را شناسایی کرده و با تیمی مجرب، باسکول های دست دوم را که فروشندگان خاص، معرفی می کنند، در سراسر ایران، کارشناسی کرده و با قیمت های مناسب همان دستگاه، در اختیار متقاضیان باسکول های دیجیتال دست دوم قرار می دهند.
بعد از خرید باسکول دست دوم، عملیات انتقال، نصب در مکان جدید و حتی گرفتن نامه استاندارد (در شرایط خاص) را انجام می دهد.

باسکول های 60 تنی دیجیتال
یکی از انواع باسکول های جاده ای است که هم نو و هم دست دوم آنها کاربرد فراوان دارد. باسکول 60 تنی انواع های متفاوتی دارد از جمله ریلی، جرثقیلی، جاده ای، که می توانند وزنی معادل با 60 تن را متحمل شوند. قیمت های نوی این باسکول ها متفاوت است و بستگی به برند وارد شده در بازار قطعات و میزان دقت دستگاه دارد. قیمت دستگاه های دست دوم کاملاً با نو متفاوت است و بازار گمی دارد.
از این لحاظ، لیست قیمت خرید و فروش باسکول دیجیتال دست دوم با در نظر گرفتن کیفیت آن مورد بررسی قرار گرفته و برای اطلاع رسانی به مشتریان به صورت مشاوره انفرادی در اختیارشان قرار میگیرد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید