قیمت باسکول توزین کیسه پرکن صنعتی

آیا می دانید که باسکول توزین مخازن یا سیستم خاص کدامند؟ باسکول های توزین مخازن، در بخشهای مختلفی به کار می رود، دستگاه های کیسه پرکن صنعتی توزین دار، برای مواد مختلف به کار می رود که قیمت متفاوتی دارند.
بهتراست بدانید که همه اجسام به صورت جعبه، کارتن، گونی یا وسایل نقلیه جاده ایی مانند تریلی کش 60 تن، توزین یا باسکول نمی شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

باسکول سیستم های خاص یا توزین مخازن:
یعنی نمی توان با شکل خاص آنها را روی کفه های مختلف قرار داد یا آویزان کرد و سپس توزین کرد.
خیلی کارگاه ها یا کارخانجات صنعتی، بسیاری از مواد مانند گازهای مختلف، برنج، شکر، بنزین، شیر، گرانول و دیگر محصولات را در بشکه ها یا مخازن سر باز یا سر بسته ریخته و سپس با ظرفیت خاص تعریف شده برای دستگاه مخصوص، آنها را در گونی، جعبه یا کپسول ریخته و توزین می کنند.

باسکول کیسه پرکن توزین دار:

دستگاه های کیسه پرکن به دو شکل هستند، بعضی از آنها قدیمی هستند و عملیات توزین در مسیر بشکه یا مخزن شکل نمی گیرد و برخی از آنها، جدید تر بوده و عملیات باسکول مواد در مسیر مخزن با لودسل های کششی به همراه قطع کن یا رله شکل می گیرد.
نوع سوم که در واقع در دسته دوم قرار دارند و پیشرفته تر می باشند، به دستگاه بشکه پرکن اتوماتیک توزین دار معروفند.
این بدان معنی است که علاوه بر توزین اتوماتیک مواد مختلف از گاز تا جامد، عملیات قطع و سپس دوخت و در نهایت انتقال تک تک آنها به صورت اتوماتیک بدونه عملیات دستی صورت می گیرد. در واقع صفحاتی متحرک، گونی یا جعبه یا کپسول ها را به بخش خروج از باسکول هدایت می کنند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید