دقت توزین انواع باسکول متحرک محک

آیا می دانید که شرکت محک که تولید کننده انواع باسکول های متحرک و ثابت صنعتی، فروشگاهی و … می باشد، چه دقت توزین وزنی را برای باسکول های تولیدی خود در نظر گرفته است؟
مهمترین مسئله در دستگاه های توزین، میزان دقت آن ها در حین اندازه گیری بار است. باسکولی از کیفیت خوب برخوردار می باشد و در بازار تقاضای زیادی دارد که دقت توزین آن بالا بوده و نسبت به میزان ظرفیتش در توزین بار، بتواند دقت های اندازه گیری متفاوتی داشته باشد.
در ایران، صنعت تولید و ساخت دستگاه های صنعتی نظیر باسکول، بسیار رواج پیدا کرده است. متخصصان شرکت هایی همچون محک، با داشتن سابقه زیاد کاری، توانسته اند انواع مختلف باسکول ها، اعم از فروشگاهی، تره باری و مخصوص میادین، باسکول دام کش و حتی انواع باسکول های جاده ای را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه نمایند.
باسکول ها می توانند قابلیت های متفاوتی داشته باشند. امروزه اغلب باسکول های صنعتی دیجیتال که توسط شرکت محک تولید می شود، دارای چرخ هایی در زیر کفه فلزی بوده و همین چرخ ها کمک می کند تا دستگاه باسکول، متحرک بوده و امکان جا به جایی آن مقدور باشد. به همین دلیل به آن‏، باسکول متحرک گفته می شود.
باسکول متحرک شرکت محک، در وزن هایی به شرح زیر تولید می شود:

  • باسکول متحرک ۲۰۰ کیلویی
  • باسکول متحرک ۵۰۰ کیلویی
  • باسکول متحرک ۱ تنی
همه این باسکول ها را اگر مورد بررسی قرار دهید، می بینید که به ترتیب، میزان دقت در توزین باسکول، ۱۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ گرم می باشد که این مقادیر، نشان دهنده دقت بالا در باسکول متحرک محک می باشد.
دلیل پر فروش بودن باسکول های متحرک در بازار امروز، امکان جا به جایی ساده و راحت آن به هر کجای واحد تولیدی و یا مراکز صنعتی باشد.
باسکول هایی که امروزه توسط شرکت محک، روانه بازار می شود، ساختار بسیار پیشرفته ای داشته و استفاده از ۴ لودسل در چهار گوشه کفه فلزی باسکول متحرک، سبب شده تا در دقیق ترین حالت ممکن، وزن بار و یا محصولی که بر روی آن قرار گرفته شده است را اندازه گیری نماید.
مشتری با درخواست و یا سفارش، می تواند آپشن هایی نظیر امکان قابلیت نصب به کامپیوتر، تفکیک و جمع چند وزن مختلف با یکدیگر، امکان نصب دستگاه کارتخوان به باسکول و … را به آن اضافه نمایند.
هرچه که تکنولوژی به میزان بیشتری در ساخت باسکول نقش داشته باشد، مسلما باسکول می تواند قیمت خرید و فروش بالاتری را در بازار از آن خود کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید