خرید اینترنتی باسکول جاده ای توزین الکتریک

آیا به خرید اینترنتی باسکول جاده ای، از طریق سایت ها و فروشگاه های مجازی فکر کرده اید؟ می دانستید که شرکت توزین الکتریک، امکان خرید اینترنتی باسکول های متنوع را برای خریدار فراهم کرده است؟
می دانید که دستگاه های توزین، انواع و اقسام مختلفی دارند و صنف های گوناگون هم به راحتی می توانند دستگاه توزینی را خریداری کنند که متاسب با شغل آن ها طراحی شده است. دستگاه های توزین به دو دسته کلی تقسیم بندی می شود که در ادامه به توضیح هر یک پرداخته خواهد شد. انواع دستگاه توزین به شرح زیر است:

  • باسکول
  • ترازو
نمونه اول، دستگاه توزین مخصوص وزن های سنگین می باشد. باسکول در مقایسه با ترازو، دارای تنوع بیشتری بوده و اغلب در صنایعی به کار گرفته می شود که امکان استفاده از ترازو برایشان مقدور نمی باشد. باسکول ها را می توان به باسکول فروشگاهی، جاده ای، تره باری و مخصوص میادین، آویز و … تقسیم بندی کرد که هر کدام مورد استفاده در صنعت به خصوصی می باشند و به همین منظور هم طراحی شده اند.

انواع باسکول جاده ای

باسکول های جاده ای، خود دارای چند زیر گونه می باشند که بسته به نوع فونداسیون، جنس بدنه، ظرفیت توزین و مسائلی از این قبیل، با یکدیگر متفاوتند. باسکول های فلزی، بتنی و نیم بتن نیم فلز، باسکول های جاده ای شناخته شده در دنیای امروز می باشند که استفاده زیادی در کارخانه های صنعتی، پایانه های باربری و نزدیکی کشتی های بارکش، از آن ها دیده شده است.
در ایران، کارخانه های زیادی می توان نام برد که به کمک تکنولوژی روز دنیا و مطابق با استاندارد ها، انواع دستگاه های توزین را تولید می کنند. یکی از تولید کننده ها که تجربه بسیار خوبی را در طی سالیان سال در رابطه با آماده سازی باسکول جاده ای کسب کرده است، شرکت توزین الکتریک نام دارد. در اغلب تولیدی ها، باسکول جاده ای در وزن های ۶۰، ۸۰، ۱۰۰ و گاهی هم ۱۲۰ تن تولید می شود. اما شرکت توزین الکتریک این امکان را به افراد خریدار می دهد تا در صورت نیاز، وزن های دیگری از باسکول جاده ای را سفارش دهند.
باسکول توزین جاده ای

خرید اینترنتی باسکول جاده ای امکان دارد؟

می دانید که شرکت هایی نظیر توزین الکتریک، سایت هایی در فضای مجازی، به منظور جذب بیشتر مشتریان و همچنین سرعت بخشیدن به خرید و یا سفارش ساخت باسکول ها اعم از باسکول جاده ای، احداث کرده اند. این سایت ها امکان این را به خریدار می دهد تا در صورت نیاز، بتواند باسکول جاده ای مورد نظر خود را در با ظرفیت مشخص، جنس بدنه، نوع فونداسیون باسکول و …، از طریق سایت های خرید اینترنتی، تهیه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید