باسکول داروخانه ای دیجیتال پرینتردار مخصوص باشگاه

آیا باسکول ترازوی پرینتردار داروخانه ای با متد نوین دیجیتال و تمام الکترونیک، که در داروخانه ها ملاحظه می کنید، جهت باشگاه ورزشی هم قابل استفاده است؟ آیا در باسکول مخصوص باشگاه فقط از متغیر وزن استفاده می گردد؟
باسکول دیجیتال داروخانه ای پرینتردار معمولا” در قسمتی از داروخانه تعبیه شده و در نوع سکه ای و بدون سکه ( معمولی) ارائه می گردد.
باسکول داروخانه ای پرینتر دار مجهز به سیستم بالانس قد و وزن و مقایسه آن و در نهایت مشخص شدن BMI فرد و اضافه وزن او می باشد. باسکول مخصوص باشگاه مناسب وزن کردن افراد در مکان اداری، باشگاه ها، سالنهای ورزشی و فروشگاه ها و…. هستند.

باسکول داروخانه ای پرینتردار

باسکول پرینتردار داروخانه ای دیجیتال را تجاری نیز می گویند، زیرا ظاهری زیبا داشته و از طرفی می تواند درآمدزایی هم برای داروخانه داشته باشد.
باسکول دیجیتال از نظر استحکام بسیار قوی است، زیرا باید بتواند در طی روز بیشتر از هزاران  بار توزین کند، در ضمن دقیق بوده و از کیفیت آن کاسته نشود. 
افرادی که به باشگاه مراجعه مینمایند در واقع تصمیم دارند تا نیاز خود را به کاهش یا افزایش وزن مرتفع سازند. لذا وجود ترازوی پرینتردار کمک شایانی به  افراد می کند. 
باسکول داروخانه ای پرینتردار قبلا” فقط در محیط داروخانه کاربرد داشت لیکن اکنون در باشگاه ها هم طرفدار زیادی پیدا کرده است، در واقع باسکول مخصوص داروخانه و مخصوص باشگاه یا مخصوص معابر عمومی، تماماً دیجیتال و یک نوع با اسامی متفاوت و مشخصات مختلف است.کسری باسکول نیز همگام با نیاز افراد پیش می رود و تمام انواع مختلف باسکول های دیجیتال را در اختبار کاربرانش قرار می دهد.
از شما دعوت می گردد تا تنوع محصولات ما در سایت ملاحظه فرمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید