نمایندگی بهترین باسکول فرغونی

باسکول فرغونی Wheelbarrow With Scale | قیمت باسکول فرغونی ۴ چرخ ۵۰۰ و ۷۰۰ کیلو

آیا می توانید چند نمونه از موارد استفاده از بهترین باسکول های فرغونی را نام ببرید؟ نمایندگی فروش این باسکول ها، از طریق سایت های اینترنتی هم فعالیت دارند یا خیر؟

در ادامه به سوالات فوق پاسخ داده می شود.

بهترین باسکول فرغونی:

بهترین باسکول، باید دارای ویژگی های منحصر به فردی از قبیل دقت بالا باشد.

دقت بالا در اندازه گیری، یکی از مهمترین مسائلی است که افراد در هنگام خرید باسکول مد نظر قرار می دهند. زیرا باسکول یک وسیله و دستگاه مخصوص توزین است و اگر دقت اندازه گیری وزن بالایی نداشته باشد، مسلما از ارزش کمی برخوردار خواهد بود.
نمونه ای از باسکول که چندیست در مرغداری، دامداری و همچنین مراکز شیلات مورد استفاده قرار گرفته است، باسکول فرغونی می باشد که در نمونه تک چرخ و ۴ چرخ، در بازار قابل خریداری است. البته برخی از کشاورزان و کسانی که در زمینه کشت و برداشت محصولات کشاورزی هم مشغول می باشند، برای توزین محصولات تولیدی خود و عرضه آن به بازار، می توانند باسکول فرغونی را به کار گیرند.

باسکول فرغونی چیست؟

باسکول فرغونی، با توجه به نام آن، شبیه به فرغون های حمل بار بوده و به فرقون کش نیز نامیده می شوند.

در نوع دیجیتالی می توان آن را از نمایندگی های فروش، خریداری کرد.
مسئله ای که در خصوص باسکول فرغونی دیجیتالی جالب توجه می باشد، این است که این نمونه از باسکول ها، دارای باطری داخلی بوده و استفاده کننده در صورت نبود و یا دسترسی نداشتن به برق، می تواند از باسکول فرغونی مورد نظر استفاده کند.

ظرفیت باسکول های فرقونی از ۲۵۰ کیلوگرم تک چرخ شروع و تا ۷۰۰ کیلو گرم ۴ چرخ ادامه دارد. البته ۱۲۰۰ کیلو گرم هاپر دیجیتال نیز یکی دیگر از انواع این باسکولها می باشد.

باسکول چیست؟

قیمت باسکول فرغونی و نمایندگی فروش

نمایندگی فروش باسکول و دستگاه های توزین، می توانند حتی از طریق اینترنتی و غیر حضوری، بهترین محصول خود را با بیان شرایط و ویژگی های فنی آن، در اختیار مشتری قرار دهند. این روش خرید از طریق سایت و نمایندگی های فروش اینترنتی که امروزه رایج شده است، می تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه افراد بسیار کمک کند.

خرید و قیمت باسکول فرغونی از طریق آنلاین و تلفنی می تواند در اختیار شما قرار بگیرد.

3

  1. با سلام
    این دستگاه توزین صنعتی که شبیه فرقون هست و در دامداریها استفاده میشود ایا درب متحرک برای تمام انواع ان حتی ۵۰۰ کیلویی هم هست یا نه ؟

    • با سلام و عرض ارادت بله شبیه فرغون می باشد و در دامداریها نیر استفاده می شود. و درب اهرمی یا متحرک از 500 کیلو به بالا هست.
      باتشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید