میزان دقت باسکول دیجیتال آویز

آیا از میزان دقت در اندازه گیری و توزین بار انواع باسکول های دیجیتال اعم از آویز، فروشگاهی و … مطلع هستید؟ آیا می دانید در صورتی که میزان دقت باسکول چه اندازه باشد، باسکول در زمره بهترین ها قرار می گیرد؟
باسکول با شکل ها و کاربرد های متنوعی در بازار عرضه شده است. نحوه عملکرد باسکول شبیه به ترازو بوده و تنها تفاوتش این است که میزان وزن های اندازه گیری در باسکول، بیشتر از ترازو می باشد و همین امر سبب شده تا مراکز، فروشگاه ها، میادین و کارخانه هایی که امکان استفاده از ترازو را ندارند، بتوانند از انواع باسکول برای توزین بار و محصولات خود استفاده کنند.

باسکول های کفه ای، آویز و جاده ای، نمونه از ۳ نوع باسکولی هستند که در اغلب کارخانه های کاربرد دارد. برای اینکه خریدار بتواند بیشترین استفاده را از باسکول داشته باشد و وزن بار ها را دقیق اندازه گیری نماید، باید باسکول های دیجیتال را خریداری کرده که میزان دقت بسیار بالایی دارند.

باسکول آویز که یکی از باسکول های مورد استفاده در کارخانه هایی می باشد که امکان استفاده از باسکول کفه ای برای آن ها فراهم نیست، خود دارای دو نوع می باشد که به سفارش مشتری تولید می گردد. باسکول آویز، همانطور که از نامش بر می آید، از سقف و یا جرثقیل آویزان شده و با توجه به نیاز سفارش دهنده، صفحه نمایشگر آن می تواند در کنار خود باسکول و یا در آفیس تعبیه شود.

بیشتر بخوانید: باسکول دیجیتال
میزان دقت باسکول آویز با بهترین کیفیت، بسته به میزان وزن هایی که می تواند اندازه بگیرد متفاوت است. باسکول آویز با توان اندازه گیری میزان بار های چند تنی، باید دارای دقت اندازه گیری در حدود ۱۰۰۰ کیلوگرم باشد تا در زمره بهترین باسکول ها و دستگاه های توزین قرار گیرد.
برای آشنایی بیشتر با انواع باسکول های صنعتی نظیر آویز، بهتر است سایت هایی را مورد بررسی قرار دهید که در زمینه تولید و عرضه انواع باسکول دیجیتال فعالیت داشته و در این حرفه، تجربیات بسیاری به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: کانکس فروشگاهی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید