عرضه و پیاده سازی باسکول جاده ای صنعتی

پیاده سازی باسکول جاده ای صنعتی چه مراحلی دارد؟ در چه وزن هایی باسکول جاده ای صنعتی عرضه می شود؟ این دستگاه صنعتی در چه مکان هایی پیاده سازی می شود؟
برجسته ترین وسیله برای توزین اغلب اجسام سنگین مانند تریلی ها و کفی ها باسکول جاده ای می باشد، این باسکول در قدیم به صورت مکانیکی اجسام را وزن گیری می کرده است اما امروزه با به کار بستن قطعاتی الکترونیکی که حسگر وزن یا همان لودسل نامیده می شوند، کار توزین را به انجام می رسانند. باسکول های جاده ای طی یک مرحله وسایل نقلیه سنگین جاده ای را توزین می کنند.
یک باسکول جاده ای صنعتی متشکل از صفحه، لودسل، نشاندهنده ها، فونداسیون و جعبه تقسیم می باشد که در سه نوع تمام فلز، بتن فلز و مرکب ساخته شده و هر کدام از نمونه ها خود در دو نوع داخل زمین و روی زمین تولید می شود.

پیاده سازی باسکول جاده ای صنعتی

خریدار این دستگاه بعد از عقد قرداد و ثبت سفارش باسکول جاده ای مورد نظر که در وزن های متفاوتی از جمله ۱۰ ، ۲۰ ۵۰ ، ۶۰،۸۰، ۱۲۰،تنی تولید می شود، می بایست مکانی را برای پیاده سازی دستگاه در نظر گرفته و اقدام به آماده سازی مکان مذکور کند. زمینی که برای پیاده سازی انتخاب شده است، گودبرداری و بنا بر اندازه دستگاه، بتن ریزی شود.

مراکز عرضه و مکان پیاده سازی باسکول جاده ای

مشاوران فروش بازار صنعت ایران آمادگی خود را در عرضه و پیاده سازی انواع باسکول جاده ای در سراسر ایران عزیز اعلام کرده اند و مفتخرند تا شاهد موفقیتهای صنعتی در کشور ایران باشند.
خرید از این بازار صنعتی معتبر شرایطی را برای درخواست کننده به وجود می آورد تا قبل از خرید محصول با عملکرد و کم و کاست مراحل کار آشنا شود. شرکت حداد ماهر یکی از برترین های تولید کنندگان انواع باسکول دیجیتالی و مکانیکی می باشد که توسط کارشناسان مجرب این بازار سعی شده است تا در پیشبرد صنعت ایران به کار بسته شوند.
این نوع دستگاه های صنعتی در معادن، پلیس را ه ها و درب کارخانجات پیاده سازی شده و در همان مکان تعبیه شده توزین انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید